مشروح اخبار


» فرماندار لنده :موازی کاری ادارات بزرگترین مانع توسعه لنده



موازی کاری ادارات با همدیگر بزرگترین عامل توسعه نیافتگی شهرستان لنده است

به گزارش راک نیوز، فرماندار شهرستان لنده در نشست شورای اداری این شهرستان بزرگترین موانع سد راه پیشرفت شهرستان لنده را موازی کاری ادارات با همدیگر دانست و گفت : برورکراسی اداری، معرضات اجتماعی، عناصر فرهنگی توسعه ستیز، بحث ناامیدی و القای آن به جامعه، پایین بودن فرهنگ کار، عدم استفاده از تجربیات سایر شهرستان ها و استان ها را از دیگر موارد عدم توسعه شهرستان لنده عنوان کرد .

دارا کریمی نژاد خلاقیت و نوآوری را یکی از مهمترین شاکله های مدیریتی برای مدیران دانست و گفت: مدیران باید به سمت نوآوری و خلاقیت حرکت کنند تا آثار این خلاقیت را در بستر جامعه بتوان مشاهده کرد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: سلامت در کار و مسئولیت مهمترین اقدامی است که در حوزه ی کاری همه مسئولان باید جاری و ساری باشد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: استقرار مسئولان در سطح شهرستان باعث کاهش هزینه سوخت خودروهای دولتی و آشنایی بیشتر مسئولان با وضعیت موجود شهرستان خواهد شد.

وی گفت: هیئت های ورزشی شهرستان لنده دارای مشکلات عدیده ای هستند که لازم است اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در این زمینه راهکارهای لازم را بیاندیشد.

محمودی اصل در ادامه نیز به مشکلات شهروندان شهرک فجر لنده و کمبود آب شرب در این شهرک اشاره کرد وگفت: متاسفانه چندین سال است که مشکلات شهروندان در شهرک فجر برای تامین آب شرب همچنان باقی است و لازم است مسئولان شرکت آب و فاضلاب این مشکل را همانند مشکل شهرک شهید رجایی در کمترین زمان رفع کنند.

رفع مشکلات عشایر، رفع مشکل آب شرب شهروندان شهرک فجر لنده، آمادگی برای مقابله با آتش سوزی های غیر قابل پیش بینی در این شهرستان و انتقال زباله های عفونی کلینیک های خصوصی، درمانگاه ها و مطب های خصوصی به دستگاه زباله سوز در کهگیلویه از دیگر مصوبات این نشست بود.



تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1397, 08:58



» اخبار مرتبط:

  • پس از کش و قوس های فراوان شهردار لنده انتخاب شد/زمان تودیع و معارفه
  • رئیس بنیاد مستضعفان کشور به لنده سفر می‌کند/جزییات
  • افتتاح و کلنگ زنی 11 طرح در شهرستان لنده
  • اولین امام جمعه شهر لنده درگذشت
  • استقلال اسمی به درد ما نمی‌خورد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟