مشروح اخبار


» مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد کمک ۱,۶ میلیارد تومانی به مددجویان در رمضان سال گذشته



مردم خیر کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در رمضان سال گذشته به‌صورت نقد، کالا و خدمات به مددجویان کمیته امداد کمک کردند.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال را تشریح کرد.
به گزارش راک نیوز ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه فضای معنوی ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انجام امورات خیر است، گفت: مردم خیر و نوع‌دوست استان یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان سال گذشته به‌صورت نقدی، کالا و خدمات به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.
وی بابیان اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان جشن رمضان را برگزار می کند،افزود: طرح مفتاح الجنه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در این ماه است که در این طرح خیران و مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده‌های نیازمند مددجو بازدید و با کمک‌های خود مشکلات اساسی نیازمندان را رفع می‌کنند.
محبی حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین را یکی دیگر از برنامه‌های اساسی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اعلام و اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته هزار حامی برای ایتام و هزار و ۵۰۰ حامی برای فرزندان محسنین این نهاد جذب شد.
وی با اشاره به اینکه چهار و ۴۰۰ حامی دو هزار یتیم زیر ۱۸ سال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کنند، تصریح کرد: دو هزار و ۲۰۰ حامی نیکوکار نیز حمایت دو هزار و ۶۰۰ نفر از فرزندان محسنین را برعهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در حال حاضر هفت هزار نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان بدون حامی هستند که امیدواریم با برپایی پایگاه‌های حامی یابی در ایام ماه مبارک رمضان بخصوص در شبهای قدر برای آن‌ها حامی جذب شود.
محبی اطعام و افطاری نیازمندان با مشارکت مردم، خیران و مسئولان به‌صورت غذای گرم و سبدهای غذایی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: ۱۲۰ هزار نفر بااعتبار ۸۶۳ میلیون تومان در قالب نقد، کالا و خدمات در رمضان سال گذشته اطعام شدند.
وی طرح شفاء برای حمایت از ۹۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت ستاد دیه استان و جمع‌آوری فطریه و کفارات در پایان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد اعلام کرد. 
محبی در پایان ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در ماه مبارک رمضان، افزود: پرداخت کمک‌های نقدی به شماره‌حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات، پرداخت کمک آنی با شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* و ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ از مهم‌ترین روش‌های آسان کمک به نیازمندان این نهاد است.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1397, 09:24



» اخبار مرتبط:

  • چتر طرح محسنین برای1700خانوار تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح "همیان مولا" ویژه ماه رمضان در گچساران اجرا می‌شود
  • سرکشی از مدد جویان کمیته امداد کهگیلویه در ماه رمضان
  • 2855 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ بهره‌مندی ۱۷۴ یتیم کهگیلویه و بویراحمدی از طرح طاها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟