مشروح اخبار


» پارک بانوان در هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد ساخته شود



معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری های شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد، موظف به ساخت یک پارک بانوان در شهرستان مربوط به خود هستند.


به گزارش راک نیوز ، سید محمد کاظم نظری روز چهارشنبه در نشست کارگروه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: 30درصد اعتبار مورد نیاز این پارک ها بر عهده فرمانداری هر منطقه و 70 درصد بر عهده شهرداری های آن شهرستان خواهد بود.

وی افزود: حصار پیرامون پارک بانوان شهر یاسوج نیاز به نوسازی دارد و باید از مصالح استاندارد در آن استفاده شود.

نظری بیان کرد: ورزش صبحگاهی سه روز در هفته و هر دفعه به مدت یک ساعت برای زنان شاغل در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: با توافق سه جانبه شهرداری یاسوج، آب و فاضلاب منطقه ای و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حدود پنج هکتار در حاشیه رودخانه بشار در اختیار اداره کل ورزش و جوانان در راستای ایجاد مکان ورزشی به صورت جداگانه برای بانوان و آقایان قرار داده می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پارک کودک برای برخورداری تمامی کودکان این استان به صورت رایگان در یاسوج با مسئولیت شورای شهر یاسوج راه اندازی خواهد شد.

رئیس شورای شهر یاسوج نیز گفت: مدیران به جای ایراد گرفتن به رفع مشکلات موجود کمک کنند.

هدایت اکبری افزود: از خدمات دهی به دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در صورت عدم در نظر گرفتن اعتبار مشخص از سر جمع اعتبارات استانی خودداری خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به وجود بالای این شهر، شهرداری یاسوج اعتبار لازم را برای ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی واقع در این شهر ندارد.

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد 130 هزار نفر جمعیت دارد.



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1397, 16:29



» اخبار مرتبط:

  • افشاگری عجیب شهردار یاسوج: 4میلیارد از بودجه شهرداری صرف کارهای انتخاباتی شد!
  • معاون استاندار: سمن های کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات خود را در فرمانداری ها ثبت کنند
  • انتقادتند فرماندار بویراحمد از شهردار یاسوج؛ ای کاش به جای گشت و گذار در اروپا، در شورای برنامه‌ریزی حضور پیدا می‌کردید
  • شروع پروژه خیابان ساحلی حدفاصل پل سوم بشار به پل مختار از 15 خرداد
  • معاون عمرانی شهردار: شهرداری یاسوج نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟