مشروح اخبار


» نام نویسی کلاسهای انتقال سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمدآغازشد



معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آزمون واگذاری کلاس های انتقال سوادآموزی در این استان آغاز شد.


سید حمدالله خواهش نیک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز اظهار داشت: آموزش دهنده های عرصه های سواد آموزی که در آزمون توانمندسازی جهاد دانشگاهی نمره قبولی کسب کرده و دارای مدرک لیسانس هستند می توانند برای فعالیت در کلاس های دوره انتقال سواد در طرح سنجش علمی آموزش دهندگان شرکت کنند.

وی افزود: این آزمون با هدف توانمندسازی تخصصی آموزش دهندگان برقراری عدالت آموزشی و ایجاد فرصت برابر برای تمامی آموزش دهندگان در13 شهرستان و منطقه استان برگزار می شود.

خواهش نیک بیان کرد: زمان، مکان و منابع آزمون به زودی اعلام می شود و نام نویسی از هم اکنون تا25 خرداد در واحد سواد آموزی اداره های آموزش وپرورش استان با ارائه اصل و تصویر مدرک تحصیلی و کارت شناسایی انجام می شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آموزش دهندگانی می توانند ثبت نام کنند که در موقع ثبت نام تعهد 10 نفر سوادآموز دوره انتقال را منطقه محل سکونت خود تا شعاع 2 کیلومتری محل زندگی شناسایی و برای آن ها کلاس تشکیل بدهند را بپذیرند.

وی عنوان کرد: امسال یکهزار و 142 سوادآموز در کلاس های دوره انتقال ثبت نام می شود.

خواهش نیک بیان کرد: تعداد کلاس های دوره تحکیم نیز نسبت به سال گذشته حدود 80درصد افزایش یافته و فعالیت در دوره سوادآموزی ارتباطی به این آزمون ندارد.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ثبت نام دوره سوادآموزی از اول تیرماه ودوره انتقال از اول شهریور است.

وی افزود: فعالیت ها 3 دوره سوادآموزی و مراکز یادگیری محلی از طریق برون سپاری و واگذاری به مؤسسات انجام می شود.

خواهش نیک گفت: آموزش دهندگان واجد شرایط جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و شرکت در این آزمون به سایت هایwww.kb.medu.ir مربوط به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان و www.savad.kb.medu.ir سایت اطلاع رسانی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

بر اساس سرشماری سال 1395 کهگیلویه و بویراحمد 92.7 درصد از جمعیت از گروه سنی 10 تا 49سال این استان باسواد هستند.



تاریخ انتشار : 12 خرداد 1397, 21:04



» اخبار مرتبط:

  • 96 درصد مردان کهگیلویه و بویراحمد باسواد هستند
  • در یک سال گذشته بیش از 4هزار600سوادآموز در کهگیلویه وبویراحمد زیر پوشش فعالیتهای سوادآموزی قرار گرفتند
  • میزان باسوادی در کهگیلویه وبویراحمد به 96 درصد رسید
  • دوره آموزشی مدیران مجتمع های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • افزایش دستمزد «با سواد کردن هر بیسواد» به ۴۲۰ هزار تومان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟