مشروح اخبار


» 50 کیلوگرم مواد مخدر در دنا کشف شد



فرمانده انتظامی دنا گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی حدود 50 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.


سرهنگ عبدالنبی میری سوق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دنا حین انجام تور ایست و بازرسی در یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و برای بررسی دستور توقف صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف مقدار 49 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به طور ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود.

میری سوق بیان کرد: در این راستا یک خودرو حمل مواد مخدر و یک وسیله نقلیه که خودروی مواد مخدر را اسکورت کرده بود شناسایی و توقیف شد.

وی عنوان کرد: رانندگان به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

در سال 1396 چهار تن و 696 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

چهارهزار و 71 کیلو گرم آن ماده مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و 846 نفر دستگیر، 337 دستگاه خودرو توقیف و 68 باند منهدم شده‌اند.

79 مرکز درمانی و 21 مرکز اقامتی در راستای ترک اعتیاد در این استان فعالیت می‌کنند.

سال 1395 چهار هزار و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که از این میزان سه هزار و 300 کیلوگرم تریاک و مابقی نیز از دیگر انواع مواد افیونی بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.



تاریخ انتشار : 13 خرداد 1397, 08:54



» اخبار مرتبط:

  • بیش از 32 کیلوگرم مواد مخدر در شهر یاسوج کشف شد
  • 41کیلوگرم مواد مخدر در محور شیراز - یاسوج کشف شد
  • 580کیلوگرم مواد مخدردر کهگیلویه و بویراحمد کشف شد
  • 246 کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد
  • کشف 572 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟