مشروح اخبار


» شیرینی الف از زعفرانیه تهران تا یاسوج /دنیای خوشمزه و پر از رنگ الف / الف در میان 100شرکت برتر ایران



سیامک میرزایی بازرس ویژه مجموعه شیرینی «الف» که جمعی از مدیران این مجموعه نیز وی را همراهی می کردند از شیرینی الف شعبه یاسوج بازدید نمود.


میرزایی هدف حضور تیم بازرسی و مدیران مجموعه «الف» در یاسوج را ارزیابی عملکرد این شعبه عنوان کرد.

وی افزود: این بازرسی ها طبق روال همیشگی هر دو ماه یک بار صورت می‌گیرد.

میرزایی در حاشیه این بازدید در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت: مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شیرینی الف عضوی از خانواده گروه تجاری الف می باشد که فعالیت خود را از سال 1391 با رویکرد تولید صنایع غذایی با کیفیت بر پایه کیک، شیرینی و دسر آغاز نموده است.
شیرینی الف از زعفرانیه تهران تا یاسوج /دنیای خوشمزه و پر از رنگ الف / الف در میان 100شرکت برتر ایران

وی ادامه داد: در سال های کوتاه فعالیت مجموعه فروشگاه های زنجیره ای الف این مجموعه توانست تا با رویکردهای مدرن تجاری و مشتری مداری و استفاده از بهترین مواد غذایی جزئی از 100 شرکت برتر جمهوری اسلامی ایران گردد.

بازرس ویژه مجموعه شیرینی «الف» افزود: دریافت گواهینامه ISO9001:2008 در کنار گواهینامه ISO22000:2005 خود گواه این موضوع می باشد.
شیرینی الف از زعفرانیه تهران تا یاسوج /دنیای خوشمزه و پر از رنگ الف / الف در میان 100شرکت برتر ایران

میرزایی ادامه داد: استقبال بی نظیر مشتریان ما که همواره مشوق و پشتوانه و دلگرمی کلیه همکاران در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای الف می باشد باعث گردید تا ما با تمام توان در راستای گسترش شعب مجموعه برای دسترسی بهتر هموطنان عزیز در تلاش باشیم.

وی تصریح کرد:در حال حاضر مجموعه الف با دارا بودن ۱۶ شعبه فعال در ایران به خواست خداوند قادر و متعال در تلاش و برنامه ریزی است تا تعداد شعب مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شیرینی الف تا پایان سال 1397 به عدد 50 برسد.

میرزایی گفت:در کنار فرآیند توسعه شعب همواره این مجموعه در تلاش است تا با تهیه مواد اولیه مرغوب و لحاظ نمودن استاندارد های مشخص برای کلیه شعب و پرسنل خود کیفیت محصولات خود را همیشه در بهترین وضعیت خود نگاه دارد.

ما بر شعار خود استوار خواهیم ماند: شما شایسته بهترین ها هستید.
شیرینی الف از زعفرانیه تهران تا یاسوج /دنیای خوشمزه و پر از رنگ الف / الف در میان 100شرکت برتر ایران

شبکه تامین مواد اولیه 

میرزایی افزود:مجموعه فروشگاه های زنجیره ای الف با توجه به رسالت خود در تهیه بهترین شیرینی ها و انواع کیک در کشور اقدام به ایجاد شبکه گسترده توزیع مواد درجه یک برای دسترسی تمام شعب خود در سراسر ایران برای بهره مندی از مواد اولیه درجه یک نموده است.

نیروهای حرفه ای 

بازرس ویژه مجموعه شیرینی «الف» افزود: الف با بهره مندی از نیروهای آموزش دیده ، حرفه ای و خوش برخورد در سراسر کشور و در شعب خود سعی در یکپارچگی هر چه بیشتر خدمات خود دارد.

میرزایی گفت: مجموعه الف همواره بر رفتار شایسته با مشتریان خود تاکید دارد.

گستردگی شعب 

وی ابراز کرد: مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شیرینی الف می‏‌کوشد تا برای دسترسی همه هموطنان کشور با ایجاد شعب های خود در شهر های مختلف دسترسی عزیزان را ساده و هموار نماید تاهر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار در دسترس مشتریان قرارگیرد.

تضمین بهترین کیفیت

 میرزایی تاكيد كرد:بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سراسر کشور ارمغان استفاده از به روز ترین امکانات ، بهترین نیروهای متخصص و مرغوب ترین مواد درجه یک است زیرا الف بر اصل اساسی خود که شما شایسته بهترین ها هستید تاکید دارد.

عدم استفاده از روغن پالم در شیرینی الف

وی با بیان اینکه روغن هایی مثل پالم دارای اسید چرب اشباع بالا هستند، ادامه داد: چنین روغن هایی می توانند باعث بالا رفتن چربی خون، افزایش کلسترول بد و در نهایت موجب گرفتگی و انسداد عروق شوند و این در حالیست که بیماری های قلبی و عروقی از مهمترین علل مرگ هستند. 
شیرینی الف از زعفرانیه تهران تا یاسوج /دنیای خوشمزه و پر از رنگ الف / الف در میان 100شرکت برتر ایران

گفتنی است روغن پالم نوعی روغن گیاهی است که مقدار اسید چرب اشباع آن حداقل 50 درصد است. 

وی در ادامه به تجهیزات « شیرینی الف شعبه یاسوج» اشاره کرد و گفت: این مجموعه از بهترین تجهیزات، امکانات مدرن و به روز برخوردار است و 1200 مترمربع زیربنا دارد.

میرزایی خاطر نشان کرد:شیرینی الف شعبه یاسوج موجب ایجاد اشتغال 40 نفر شده است و نیروهای مجموعه «الف» به صورت چرخشی در شعب سراسر کشور جابه جا می شوند.

میرزایی در پایان گفت:سربلندی های  الف در چندین سال گذشته فعالیت در زمینه شیرینی و ... در کشور بدست آورده، نتیجه زحمات همکارانی متعهد، متخصص و کارآزموده است که برای دستیابی به اهداف و سربلندی نام فروشگاه های زنجیره ای شیرینی الف صادقانه تلاش می کنند. باور داریم که منافع‌مان با منافع سازمان گره خورده و درخشش الف افتخار تک تک اعضای این خانواده بزرگ است.
شیرینی الف از زعفرانیه تهران تا یاسوج /دنیای خوشمزه و پر از رنگ الف / الف در میان 100شرکت برتر ایران

**به جرأت می‌گویم در شروع کارمان به دنبال سودآوری نیستیم

مجتبی جعفری مدیریت «شیرینی الف زعفرانیه تهران» شعبه یاسوج با بیان اینکه بدون شک در گذر زمان درباره محصولات با کیفیت این مجموعه غذایی بیشتر شنیده می‎شود، اظهار داشت: با توجه به مواد اولیه با کیفیتی که ما در شیرینی «الف» به کار می‌بریم، قطع به یقین آینده از آن ما خواهد بود و خواهیم دید که نام «الف» بر سر زبان ها جاری خواهد شد.
شیرینی الف از زعفرانیه تهران تا یاسوج /دنیای خوشمزه و پر از رنگ الف / الف در میان 100شرکت برتر ایران

وی افزود: اگر شیرینی الف در یاسوج موافق شود، قطعاً سایر برندها در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به سرمایه گذاری خواهند کرد، لذا هر کسی به نوبه خود باید برای موفقیت یک محصول «برند» در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کند.

جعفری با اشاره به اینکه مجموعه الف با شعار «شما شایسته بهترین‌ها هستید»، گفت: وجود برندهای مختلف در هر صنفی و گذر از تک قطبی شدن برند خاص در هر شهر از جمله یاسوج باعث ایجاد رقابت و در نتیجه افزایش کیفیت تمام محصولات گوناگون می شود.

مدیر جهانگردی یاسوج و مجموعه «الف» در پایان با بیان اینکه در مجموعه الف به جرأت می‌گویم در شروع کارمان به هیچ عنوان به دنبال سودآوری نیستم بلکه رضایت مردم مهم است، افزود: چرا که تجربه ثابت کرده است که اگر رضایت مندی باشد، برکت و سود نیز حاصل می شود.
شیرینی الف از زعفرانیه تهران تا یاسوج /دنیای خوشمزه و پر از رنگ الف / الف در میان 100شرکت برتر ایران

 به گزارش راک نیوز؛ شیرینی الف شعبه یاسوج در بلوار شهید مطهری - روبروی دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت است، شیرینی که با داشتن رقبای قدیمی بسیار حرفه‌ای و خوب شروع کرده است
بسیاری از شیرینی فروشی هایی که در یاسوج فعالیت می‌کنند، اسم ‌هایی دارند که تبدیل به یک برند شده است. این شیرینی فروشی ها

از خیلی قدیم فعالیت می‌کردند و خیلی از آن‌ها همچنان در حال فعالیت‌اند.

چنین شیرینی فروشی هایی بدلیل سابقه‌ی طولانی مدت، جایگاه خاصی دارند و مشتری‌های خاص هم طبیعتا دارند، اما در بین این شیرینی فروشی ها مجموعه شیرینی با نام الف قدم در راه گذاشته است.

اگر فقط یکبار برای امتحان به این شیرینی فروشی سری بزنید مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید.

از همان ابتدا ایمان می‌اورید که همیشه قدیمی‌ها خوب نیستند و میتوان دوباره اعتماد کرد و یک جایگزین عالی و حتی عالی‌تر برای نمونه‌های قدیمی پیدا کرد.



تاریخ انتشار : 21 تیر 1397, 14:10



» اخبار مرتبط:

  • شیرینی هایی که در چشم مشتری فرو می رود
  • 167بازرس بر نحوه عرضه مواد غذایی درکهگیلویه و بویراحمد نظارت می کنند
  • استقبال از نماینده شیراز با شیرینی +عکس
  • پلمب 8 قنادی و شیرینی فروشی متخلف دریاسوج
  • «کلاه قرمزی» با 6 روز تاخیر می‌آید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟