مشروح اخبار


» رئیس آب فاضلاب روستایی چاروسا عزل شد



در اقدامی فوری و بدون اطلاع قبلی رئیس جدید آب و فاضلاب روستایی چاروسا از رئیس قبلی می‌خواهد صندلی مدیریت را ترک کند.

به گزارش راک نیوز  از چاروسا، امروز با حضور رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه رئیس جدید آب فاضلاب روستایی چاروسا منصوب شد.

رئیس جدید آب فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه با حضور در منطقه چاروسا و در آب فاضلاب روستایی چاروسا به صورت یک باره به رئیس آب فاضلاب روستایی چاروسا اعلام می‌کند که شما تغییر کردید.

بهروز بهروزنسب با بیان اینکه اصلا در این خصوص صحبتی با اینجانب نشد و فقط یکباره اقدام به تغییر نیرو کردند، گفت: علتش را نمی‌دانم ولی انصافا بسیار کار سختی است که بخواهید روستاهای بسیار زیادی را در این منطقه که مشکلات زیادی در خصوص آب داری داریم آبدار کنیم.

رئیس سابق آب و فاضلاب روستایی چاروسا گفت: مدتی که که خدمتگزار مردم بودم  همه مشاهده کردند که به صورت شبانه روزی کار کردم و امیدوار بودم با احترام و از قبل اعلام می‌کردند و تغییر تحول می‌کردند.

بهروزنسب علت این تغییر لج بازی بخشدار دانست و بیان کرد: وقتی بخشدار از من می‌خواهد لیست انشعابات غیرمجاز اعلام کن من لیست 100نفره اعلام می‌کنم ولی بخشدار به مدیرعامل می‌گوید که همکاری نکرد و تغییر و تحول من لجبازی بخشدار بود و بلکه رضایت مردم روستاها را بروید از خود مردم سوال کنید.

گفتنی است، در طول یک هفته گذشته چندین مرتبه آب روستاهای چاروسا قطع شده بود که دلیل آن سوخته شدن پمپ‌های آب بود که بهروز نسب توانست به صورت کار شبانه‌روزی در کمتر از سه روز همه روستاها را آبدار کند.

اما امری که بسیار مهم است که مدتی است تغییر و تحولات در شهرستان کهگیلویه به صورت شبانه صورت می‌گیرد که امیدواریم این روند از این شهرستان برداشته شود و برای آبروی یک مدیر هم که شد با احترام آن را تکریم کنند.

 امرالله وحدانی به عنوان رئیس آب فاضلاب روستایی چاروسا منصوب و از زحمات بهروز بهروزنسب تقدیر شد.



تاریخ انتشار : 18 مرداد 1397, 23:53



» اخبار مرتبط:

  • انتقاد بخشدار چاروسا از اداره راه کهگیلویه/ قطع راه ارتباطی ۱۲روستا
  • رئیس جدیدآب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد: آب رودخانه شوتاور طبق آزمایشات صورت گرفته هیچ گونه مشکلی ندارد
  • وضعیت بحرانی نبود آب آشامیدنی در قلعه رئیسی همچنان ادامه دارد
  • پیمایش خانه به خانه در گچساران برای شناسایی انشعاب غیرمجاز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟