مشروح اخبار


» مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد: آب رودخانه شوتاور طبق آزمایشات صورت گرفته هیچ گونه مشکلی ندارد



مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب رودخانه شوتاور طبق آزمایشات صورت گرفته هیچ گونه مشکلی ندارد مردم به راحتی برای کشاورزی استفاده کنند.

به گزارش راک نیوز از چاروسا، فیض‌الله پاسره ظهر امروز در حاشیه سفر معاون عمرانی استاندار و مدیران کل و بازدید از فاضلاب خانه روستای شوتاور که در بدو ورود مسئولین با حضور اهالی روستا نسبت به آلودگی فاضلاب خانه و آلودگی آنها به رودخانه کشاورزی آنها روبرو بودند در خصوص این پروژه عنوان کرد: فاضلاب خانه روستای شوتاور اولین تصفیه خانه فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد است که آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بیان کرد: اولین تصفیه خانه فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در روستای شوتاور کهگیلویه  آماده بهره‌برداری و افتتاح شد.

وی با بیان اینکه بیش 148خانوار آنها به شبکه متصل شد افزود: در این طرح برای  205 خانوار این روستا به صورت کاملا رایگان به شبکه اتصال فاضلاب اجرا خواهد شد.

باسره یادآور شد: از مزایای این طرح می توان به استفاده آب به دست آمده از این تصفیه‌خانه برای کشاورزی زمین‌های پایین‌ دست این روستا، جمع‌آوری فاضلاب روستایی و آلوده نشدن چشمه‌ها اشاره کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی به حاشیه های اخیر نسبت به آلوده شدن این تصفیه خانه و آلوده شدن رودخانه پایین دست تصفیه خانه اشاره و ادامه داد: این تصفیه خانه کاملا طبق استاندارهای زیست محیطی تصفیه می‌شود و باید آب پایین دست آن که سی او دی آن برای تخلیه آب پایین دست باید 100 باشد.

وی افزود: که در یک کیلومتری این رودخانه طبق استاندارد زیست محیطی آن است و کاملا به مردم این منطقه اعلام می‌کنیم که از این آب استفاده کنند و هیچ گونه مشکلی ندارد و کاملا طبق عوامل زیست محیطی است و اگر مشکلی داشت آب و فاضلاب روستایی جواب گوی آن است.

وی به افتتاح این پروژه اشاره و گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر بقیه منازل مسکونی این روستا به شبکه متصل شوند و در هفته دولت آن را افتتاح کنیم.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1397, 11:37



» اخبار مرتبط:

  • چرایی احداث اولین فاضلاب روستایی كهگیلویه و بویراحمد در شوتاور
  • "سی‌سخت" تصفیه‌خانه فاضلاب ندارد
  • حجم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ درصد افزایش یافت
  • انتظار 14 ساله برای بهره برداری پیش تصفیه‌خانه دوگنبدان به پایان رسید
  • مسئولانی که به در بسته خوردند!/بی سر و سامانی تصفیه‌خانه دهدشت+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟