مشروح اخبار


» در گچساران:برگزیدگان جشنواره ملی داستان کوتاه سقلاتون معرفی شدند+اسامی



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برگزیدگان سومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه «سقلاتون» در بخش‌های آزاد، بومی و نفت در این شهرستان معرفی شدند.


امیرحسین نوروزی در گفت‌ وگو با خبرنگاران افزود: در بخش آزاد سولماز اسعدی از تهران، امین اطمینان از خراسان و فاضله فراهانی ازتهران برگزیده شدند.
در گچساران:برگزیدگان جشنواره ملی داستان کوتاه سقلاتون معرفی شدند+اسامی

وی بیان کرد: برگزیده مرحله نهایی جایزه ملی سقلاتون گچساران (بخش بومی) مصطفی شمس از کرمان، صابر محمدی از کهگیلویه و بویراحمد و آرش محمودی از کرمانشاه است.

نوروزی اظهار داشت: در بخش نفت عباس باباعلی از تهران، صابر محمدی کهگیلویه و بویراحمد و مجتبی هژبری از خراسان برگزیده شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: 993 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جشنواره جایزه ملی سقلاتون ارسال شد که از این تعداد 670 اثر در بخش آزاد، 120اثر در بخش نفت و 203 اثر در بخش بومی بود.

وی بیان کرد: کار داوری آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جایزه ملی داستان کوتاه «سقلاتون» در مرحله نخست از سوی داوران کوروش قبادی، طاهره اسکندری و کرم الله سلیمانی انجام شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ابوتراب خسروی، محمدجواد جزینی و حسن بهرامی داوری نهایی این مسابقه را برعهده داشتند. گفتنی است آیین پایانی سومین دوره جشنواره ملی سقلاتون روز ٣٠ مرداد ماه در محل باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 28 مرداد 1397, 08:18



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران : ارسال850 اثر به دبیرخانه جایزه ملی سقلاتون
  • برگزیدگان جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون در گچساران تجلیل شدند+تصاویر
  • اولین جشنواره ملی داستان خلیج فارس با معرفی برترین ها پایان یافت
  • آغاز جشنواره ملي داستان کوتاه خليج فارس در ياسوج
  • سقلاتون(گچساران) بام صنعت ايران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟