مشروح اخبار


» هدف سازمان تامین اجتماعی حمایت از نیروی کار است/4هزار و500کارگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی



مدیر کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد؛هدف سازمان تامین اجتماعی حمایت از نیروی کار است/4هزار و500کارگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی


مدیر کل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات این سازمان ، هدف سازمان تامین اجتماعی را حمایت از نیروی کار و رشد تولید و اقتصاد کشور بیان کرد .
به گزارش راک نیوز؛مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل شرکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تشریح خدمات سازمان تامین اجتماعی در حوزه الکترونیک اظهار داشت : در حال حاصر کارفرمایان برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارکنان خود نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی ندارند و بخش عمده خدمات سازمان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارایه نی شود .






 






 






عباس نورمحمدی ادامه داد : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های فعال و مهم کشور و مناطق نفت خیز جنوب کشور است که ارتباط خوبی با مجموعه تامین اجتماعی دارد و امید است این دو مجموعه در زمینه های مختلف تعاملات و ارتباطات گسترده تری داشته باشند.  

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز ضمن ارایه گزارشی از خدمات و فعالیت های این شرکت گفت: با توجه به اشتغال بیش از ۴۵۰۰ کارگر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در این شرکت ارتباط و تعامل با تأمین اجتماعی استان و شهرستان خوب و مناسب است و امیدواریم که در سایه این تعامل و ارتباط متقابل و امنیت اجتماعی، خدمت رسانی به این قشر زحمتکش بهتر شود.

هوشنگ صیدالی افزود : نوع و سختی کار کارگران در صنعت نفت بر کسی پوشیده نیست ودر این راستا می طلبد که مسئولان نسبت به خدمت رسانی به ویژه ارائه خدمات درمانی که یکی از دغدغه های کارگران صنعت نفت و خانواده های آنهاست به نحو مطلوب تر صورت پذیرد.

گفتن ی است93هزار بیمه شده اصلی و در مجموع بیش از ٣٠٠ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات و حمایت‌های تأمین اجتماعی قرار دارند.



تاریخ انتشار : 10 شهریور 1397, 07:04



» اخبار مرتبط:

  • بیش از 70 درصد خدمات اداره تامین اجتماعی گچساران به ‌صورت غیر حضوری ارایه می شود
  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است
  • 2هزار و 600کارگر ساختمانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی گچساران هستند
  • تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد 970 میلیارد ریال از کارفرمایان مطالبه دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟