مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد:حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : حمایت از بخش تولید و کمک به رونق اقتصادی از مهم ترین اهداف سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود .

حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : حمایت از بخش تولید و کمک به رونق اقتصادی از مهم ترین اهداف سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود .

حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است.
به گزارش راک نیوز ؛ علی محمد احمدی در دیدار مدیرکل هماهنگی امور استان ها و مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، توجه ویژه به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را از اولویت های مهم این سازمان دانست و افزود : حمایت از بخش های تولیدی ، کمک به رونق اقتصادی و توانمندسازی خانوارها از مهم ترین اهداف سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود و انتظار داریم این اهداف در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی کهگیلویه وبویراحمد را از استان های کمتر برخوردار برشمرد و خواستار ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به اقشار کم درآمد این استان شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار برنامه ریزی برای افزایش تعداد تخت بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج از ٣٢ تخت به ٩٦ تخت شد.

در این دیدار که مدیران بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان نیز حضور داشتند ، دکتر رضا امینی، مدیرکل هماهنگی امور استان ها و مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیام مدیرعامل این سازمان را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کرد .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیام خود آورده است : سازمان تامین اجتماعی که خدمت گزار بیش از نیمی از آحاد کشور و جامعه بزرگ و شریف بیمه شدگان ، بازنشستگان، مستمری بگیران ، کارفرمایان و کارآفرینان است ، آمادگی خود را برای تداوم حرکت در سالی که حسب فرمایشات مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است، اعلام می دارد .

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی در این دیدار گفت: هم اکنون سه میلیون خانوار مستمری بگیر زیر پوشش این سازمان هستند و یک هزار و ٢٠٠ واحد بیمه ای و درمانی خدمات مورد نیاز را به آنان ارایه می کنند .

وی افزود: برای ١٢ هزار خانوار مستمری بگیر زیر پوشش در استان کهگیلویه وبویراحمد، ماهانه ٢٦٠ میلیارد ریال هزینه می شود.

دکتر امینی اظهار داشت : تلاش می کنیم تا نحوه خدمات رسانی به افراد تحت پوشش این سازمان را در استان ارتقاء بخشیم .



تاریخ انتشار : 28 آذر 1396, 04:10



» اخبار مرتبط:

  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود
  • رئیس سازمان تامین اجتماعی گچساران:مطالبات تامین اجتماعی را افزون بر 160میلیارد ریال اعلام کرد
  • کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود
  • نورمحمدی خبرداد؛ برقراری حق مستمری کارگران حادثه فولاد بویراحمد
  • 2هزار و 600کارگر ساختمانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی گچساران هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟