مشروح اخبار


» تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد 970 میلیارد ریال از کارفرمایان مطالبه دارد



مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:970میلیارد ریال بدهی کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی در استان کهگیلویه وبویراحمد است


تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد 970 میلیارد ریال از کارفرمایان مطالبه دارد
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:970میلیارد ریال بدهی کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی در استان کهگیلویه وبویراحمد است
به گزارش راک نیوز عباس نورمحمدی روز دوشنبه در نشست شورای اداری سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه کارفرمایان در استان کهگیلویه وبویراحمد 970 میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند، گفت: بدهی کارفرمایان در شهرستان گچساران 280 میلیارد ریال است.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد که پرداخت به موقع حق بیمه ها از سوی کارفرمایان ضامن اجرای تعهدات این سازمان است.
نورمحمدی اظهار داشت که منابع مالی سازمان تامین اجتماعی از محل حق بیمه های پرداختی از سوی کارفرمایان و کارگران تامین می شود و در صورت پرداخت نشدن در خدمات رسانی به بیمه شدگان وقفه ایجاد می شود.
وی بیان کرد که کارفرمایان و کارگران در شرایط سخت برای رشد و توسعه اقتصادی کشور تلاش می کنند و حمایت از آنها رسالت اصلی سازمان تامین اجتماعی است.
نورمحمدی در ادامه با بیان اینکه 60درصد ابلاغ احکام مطالباتی تامین اجتماعی در استان کهگیلویه وبویراحمد الکترونیکی انجام می شود، خاطر نشان کرد: کارفرمایان برای برخورداری از این طرح باید به شعب تامین اجتماعی مراجعه و ثبت نام کنند تا از این پس به جای احکام کاغذی، احکام مطالباتی به نشانی پست الکترونیکی کارفرما ابلاغ شود.
وی اظهار داشت: این مطالبات شامل مواردی همچون اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب ها است. 
مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد افزایش رضایتمندی، تسریع امور و پرهیز از اتلاف منابع را از دستاوردهای ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی کارفرمایان برشمرد.
نورمحمدی در ادامه  با بیان اینکه43 درصد مردم استان کهگیلویه وبویراحمد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: در استان کهگیلویه وبویراحمد 7 شعبه اجرایی و2 کارگزاری فعالیت می‌کنند که به بیش از 320هزار نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان خدمات رسانی می‌کنند.
مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این سازمان ماهانه 280 میلیارد ریال مستمری واریز می‌کند، افزود: خانواده‌هایی که مستمری دریافت می‌کنند منبعی جز مستمری سازمان تأمین اجتماعی ندارند و اگر می‌خواهیم امنیت و آرامش داشته باشیم باید مردم را تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بیاوریم.
تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد 970 میلیارد ریال از کارفرمایان مطالبه دارد
تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد 970 میلیارد ریال از کارفرمایان مطالبه دارد



تاریخ انتشار : 18 دی 1396, 12:14



» اخبار مرتبط:

  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود
  • کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود
  • مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیماران دارای بیمه تأمین اجتماعی را به دلیل بدهی ویزیت نکند پذیرفتنی نیست
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است
  • رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان گچساران:جلسه پرسش و پاسخ کارفرمایان و بیمه شدگان برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟