مشروح اخبار


» سه بیمارستان با ۴۴۴ تخت در استان مراحل اجرایی خوبی را طی می کنند



علی محمد احمدی گفت: سه بیمارستان در دست اجرا ۲۷۴ تختخوابی یاسوج،۱۴۰ تختخوابی گچساران و۳۲ تختخوابی باشت مراحل خوبی را طی می کنند.

به گزارش راک نیوز استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، هم اکنون بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی یاسوج در حال تجهیز است، افزود: تلاش براین استان تا این بیمارستان ها هرچه سریعتر تکمیل و تجهیز شوند.

وی با اشاره به اینکه، بیمارستان یاسوج با دستگاه های مدرن مجهزخواهد شد، افزود: فاضلاب بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی یاسوج با رعایت استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی لازم برخوردار خواهد شد تا به شبکه فاضلاب شهر متصل شود.

احمدی تصریح کرد: باید تمام شرایط زیست محیطی و سلامت پسماند، پساب و فاضلاب بیمارستان جدید یاسوج طبق استانداردهای ملی و بهداشتی رعایت تا بازیافت فاضلاب آن وارد چرخه تولید شود.

استاندار به روند خوب پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران هم اشاره کرد و گفت: اعتبارات ساخت و تجهیز این بیمارستان یکهزار میلیارد ریال است.

احمدی تصریح کرد: با تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران و۳۲ تختخوابی باشت تعداد تخت های بیمارستانی گچساران و باشت به ۴۵۰ تخت خواهد رسید که این دو شهرستان به لحاظ تخت بیمارستانی تا دو دهه تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه، مراحل اجرای بیمارستان گچساران از روند خوبی برخوردار و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز بخش های مختلف آن نیاز است.

استاندار ابراز داشت: تلاش براین است تا دهه فجر امسال مراحل اجرا ساختمان این بیمارستان به پایان برسد و آماده نصب برای تجهیزات شود.

بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی دوگنبدان در زمینی به مساحت چهار هکتار و زیربنای ۱۲ هزار و ۹۵ متر در ۶ طبقه و ۲ بلوک در حال احداث است و دارای بخش های اوژانس، سی سی یو، آی سی یو، داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

استاندار به افزایش تعداد تخت‌های فعال بیمارستان شهدای گمنام یاسوج اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مدیریت بیمارستان و تامین اجتماعی افزایش تخت‌های فعال از ۳۲ تخت به ۵۹ تخت رسید.

احمدی با اشاره به اینکه، برای راه اندازی بخش های جدید ابن بیمارستان ۳۵میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: با ارتقاء هتلینگ این بیمارستان شاهد ارائه خدمات مطلوب ‌تری به مردم هستیم.



تاریخ انتشار : 18 شهریور 1397, 10:55



» اخبار مرتبط:

  • گچساران به قطب درمان استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل می شود
  • پیشرفت 94.4 درصدی بیمارستان یاسوج/ اعتبار مورد نیاز برای تکمیل 120 میلیارد ریال
  • بیمارستان 32 تختخوابی باشت به زودی افتتاح می شود
  • 236تخت بیمارستانی در گچساران و باشت در دست ساخت است
  • پیمانکار بیمارستان 96 تختخوابی گچساران حاضر به کار نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟