مشروح اخبار


» آه مردم دامن مسؤولانی که بر بازار کنترل ندارند را می‌گیرد/کنترل بازار مقابله با ظلم است



رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دعا و آه مردم را سنگین دانست و گفت: آه مردم مسؤولان را می‌گیرد و هر کس در کار خود کوتاهی کند و برای مثال بر بازار و قیمت‌ها نظارت نداشته باشد به مردم ظلم کرده است.

به گزارش راک نیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی صبح امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کهگیلویه و بویراحمد به رسالت امام حسین (ع ) برای اصلاح امور جامعه اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) با کار عاشورایی خود کاری کرد که بعد ۱۴۰۰ سال فرهنگ عاشورایی هنوز زنده باشد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دعا و آه مردم را سنگین دانست و گفت: آه مردم مسوولان را می‌گیرد و هر کس در کار خود کوتاهی کند و برای مثال بر بازار و قیمت‌ها نظارت نداشته باشد به مردم ظلم کرده است.

وی افزود: امروز مدیریت ما به واسطه همت این مردم و شهادت بچه‌های این مردم است لذا باید قدردان مردم باشیم و امروز خدمت به اقتصاد مردم مانند تفنگ به دست گرفتن در سال ۵۹ در خرمشهر است.

مزارعی با بیان این که دشمن خواب‌های زیادی برای ۴۰ سالگی انقلاب بسته تصریح کرد: بود و نبود ما بدون تعارف به بودن این نظام است و اولین کاری که بعد از این حکومت کردند تسلط داعش بر جامعه است تا هر که را مسلمان است گردن بزنند.

رئیس‌کل دادگستری استان کنترل بازار را عبادت دانست و گفت: ما که دم از ابی‌عبدالله می‌زنیم باید برای خدمت به مردم در عمل و اقدام کنیم و مبارزه با ظلم کنیم که کنترل بر بازار ما نوعی مبارزه با ظلم است.

مزارعی با بیان این که مردم با نفرین خود گره در زندگی ما می‌اندازند خاطرنشان کرد: وقتی خانواده‌ای نتواند گوشت کیلویی ۶۰ هزار تومان بخرد آه این خانواده دامن مسؤولان را می‌گیرد.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه اظهارات خود با بیان این که امروز نباید کوتاه بیاییم افزود: باید حرف کاسبان را هم بشنویم و باید سوال کنیم چرا که باید استان کهگیلویه و بویراحمد در تولید گوشت مشکل داشته باشد چرا باید استانی با این ظرفیت از فارس و اصفهان دام وارد کند.

وی بخشی از مشکل را به فرهنگ کار در استان مرتبط دانست و گفت: چرا به جای کارهای درآمد‌زایی مثل دامپروری باید فقط به پشت میز نشینی فکر کنیم.



تاریخ انتشار : 20 شهریور 1397, 07:35



» اخبار مرتبط:

  • هرگونه کم‌کاری از مسؤولان قضایی را نمی‌پذیریم/ قضات کهگیلویه و بویراحمد دوست و فامیل نمی‌شناسند
  • فرماندار کهگیلویه: عملکرد بازرسی از بازار کهگیلویه به مردم اطلاع‌رسانی شود
  • رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:برای مجرمان نزاع دسته‌جمعی حکم تبعیدصادرمیشود
  • متولیان بازار باید تفاوت قیمت‌ها را به شدت هرچه تمام کنترل کنند.
  • ذخیره سازی مرغ و گوشت مورد نیاز بازار شب عید در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟