مشروح اخبار


» نخستین همایش "با زینب(س) تا انقلاب اسلامی"در یاسوج برگزار می شود



مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش استانی "با زینب(س) تا انقلاب اسلامی" با محوریت و تبیین سیره زندگی عملی آن بزرگ بانوی اسلامی در یاسوج خبر داد.


به گزارش راک نیوز ، آذر صفایی نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش تبیین رسالت حضرت زینب (س) در ماندگاری واقعه عاشورا و بزرگداشت هفته دفاع مقدس است، اظهار داشت: حضرت زینب(س) از همه توان خود برای دفاع از امام‌زمان خویش استفاده کرد و رسالت خطیر و مکمل قیام عاشورا را بر عهده داشته است.

وی عنوان کرد: این همایش با همکاری و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بسیج جامعه زنان، فرمانداری بویراحمد و با مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری فردا 4 مهرماه ساعت 10 صبح در سالن شهید جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت افزود: مهمانان این همایش را جامعه زنان استان، بسیجیان، اعضای سازمان‌های مردم نهاد، دختران دانش آموز، دانشجویان و بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی تشکیل می‌دهند.

صفایی نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم، عنوان کرد: در این آیین از خانواده سردار شهید" ستار اورنگ" نخستین شهید مدافع حرم استان و جمعی از بانوان پیشکسوت ستاد پشتیبانی دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی تجلیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه زنان جامعه اسلامی باید سبک زندگی حضرت زینب(س) را الگو قرار دهند و در مقابل ظلم و بی عدالتی مقاومت کنند، تصریح کرد: پیام رسانی مناسب و آگاهانه از واقعه عاشورا و قیام حضرت زینب(س) یک وظیفه ذاتی بوده که می طلبد سیره عملی آن بزرگ بانوی اسلام برای نسل جوان به ویژه جامعه دختران به خوبی تبیین شود.

صفایی‌نیا ادامه داد: سکوت در مقابل ظلم مشارکت با ظالمان زمان است و یک شیرزن مسلمان باید با حجاب و تربیت اسلامی خود فرزندان صالح، سالم، بصیر و آزاده برای رشد جامعه تربیت کند.



تاریخ انتشار : 3 مهر 1397, 13:00



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:یاسوج میزبان همایش رهروان زینب (س) است
  • فرمانداری گچساران برگزارنمود :تجلیل ازبانوان نمونه شاغل در ادارات شهرستان
  • مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛نخستین پارک ورزشی ویزه بانوان در استان احداث می‌شود
  • معاون سیاسی استاندار: آیین استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس در یاسوج برگزار می‌شود
  • مدیر کل امور بانوان : زمینه های کار آفرینی برای زنان استان فراهم می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟