مشروح اخبار


» فرماندار لنده مطرح کرد:ضرورت اجرای طرح‌های توسعه‌ای در روستاها/ظرفیت گردشگری و کشاورزی و دامداری روستاها را جدی بگیریم



فرماندار لنده با اشاره به ضرورت توجه به توسعه و پیشرفت روستاهای شهرستان گفت: در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامداری باید برنامه‌ریزی مناسبی برای توسعه روستاها صورت پذیرد.

به گزارش راک نیوز "دارا کریمی‌نژاد در جمع مردم روستاهای چلی، برمل و لارب با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه و عمران و آبادانی روستاهای شهرستان لنده اظهار داشت: در سطح روستاها اقدامات قابل توجهی در راستای عمران و آبادانی و اجرای طرح هادی روستاها صورت گرفته است.

وی افزود: متأسفانه به دلیل کمبود اعتبارات نتوانسته‌ایم آن طور که شایسته بود به وضعیت روستاها رسیدگی نماییم اما در حد وسع و توان کوتاهی نداشته و اقدامات خوبی هم انجام شده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: شایسته نیست خدمات انجام شده در سطح روستاها نادیده گرفته شود، بلکه باید به دنبال راهی برای توسعه و پیشرفت و اجرای طرح‌های ماندگار و تأثیرگذار در سطح روستاها بود.

کریمی‌نژاد یادآور شد: اقدامات قابل توجهی در راستای جذب اعتبارات از سوی مسؤولان شهرستانی و استانی انجام شده که امیدواریم با تصویب بودجه و اعتبارات لازم شاهد رشد و توسعه روستاها در آینده نزدیک باشیم.

وی در ادامه به ظرفیت‌ها و پتانسیل روستاهای چلی، برمل و لارب اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های توسعه در سطح جوامع پیشرفته بحث گردشگری و صنایع دستی، دامداری و کشاورزی بوده که خوشبختانه در سطح روستاهای شهرستان این ظرفیت وجود داشته ولی نیازمند حمایت و توجه جدی مسؤولان است.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به مشکلات مطرح شده از سوی اهالی روستاها اشاره و ادامه داد: قطعاً یکی از مهمترین و تذثیرگذارترین مواردی که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد  بحث راه ارتباطی روستاها بوده تا بتوانیم توسعه و آبادانی را به روستاهای منطقه بازگردانیم.

کریمی‌نژاد به لزوم ایجاد طرح‌های صنعتی و کشاورزی و دامداری در سطح روستاها اشاره و گفت: اجرای طرح‌های مناسب با وضعیت و پتانسیل روستاهای شهرستان علاوه بر توسعه و عمران و ابادانی باعث مهاجرت معکوس خواهد شد.

وی افزود: در هفته‌های آتی با همکاری اداره راهداری شهرستان نسبت به وضعیت و ترمیم جاده‌های ارتباطی روستاهای چلی، برمل و لارب اقدامات قابل توجهی انجام خواهد شد.



تاریخ انتشار : 4 مهر 1397, 12:15



» اخبار مرتبط:

  • 5 دهیاری جدید در کهگیلویه صاحب خانه میشوند
  • رئیس بنیاد مستضعفان کشور به لنده سفر می‌کند/جزییات
  • تلاش دولت در عمران و آبادانی روستاهای گچساران شتاب گرفته است
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از پروژه راه ارتباطی لنده ـ تراب به دهدشت بازدید کرد+نشست بامردم لنده
  • سیل ارتباط روستاهای کهگیلویه را قطع کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟