مشروح اخبار


» مدیران از محل ظرفیت های قانونی اعتبار ملی جذب کنند/ تخصیص بالای اعتبارات عمرانی نیازمند حرکت جهشی مدیران دارد



علی محمداحمدی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: برای اینکه جهشی در کار مدیران و پروژه های استان ببینیم، مدیران دستگاه های اجرایی همه ظرفیت های را بسیج کرده و در کنار آنها از ظرفیت های قانونی اعتبارات ملی جذب کنند.

به گزارش راک نیوز "علی محمداحمدی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: برای اینکه جهشی در کار مدیران و پروژه های استان ببینیم، مدیران دستگاه های اجرایی همه ظرفیت های را بسیج کرده و در کنار آنها از ظرفیت های قانونی اعتبارات ملی جذب کنند.
وی  با بیان اینکه، تبصره های خوبی در قانون بودجه ۹۷ برای جذب اعتبار دیده شده است، اظهار داشت: علاوه بر پروژه های ملی باید طرفیت هایی که در قانون بودجه آمده احصاء و با استفاده از آنها منابع کسب کرد.
استاندار تصریح کرد: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گزارش کاملی از تبصره های بودجه امسال دستگاه های اجرایی را در جلسه هفته آینده این شورا ارائه دهد تا دستگاه های اجرایی در این خصوص پیگیر منابع شوند.
احمدی تصریح کرد: با همه مشکلات، دولت امسال در تخصیص بودجه عمرانی سنگ تمام گذاشته است و مدیران باید همه ظرفیت ها و توان خود را بکار بسته و به پروژه ها و طرح های استان شتاب دهند.
استاندار در خصوص واگذاری زمین به طرح های اقتصادی و اشتغالزا هم تاکید کرد: صدور مجور و واگذاری ها به شکل ناموزون و پراکنده نباشد.
احمدی به متمرکز بودن طرح های تولید ی، اقتصادی و اشتغالزا  برای ارائه هرچه بهتر خدمات تاکید کرد و افزود: هرجا که نواحی و شهرک صنعتی وجود دارد مجوز احداث طرح های تولیدی و اقتصادی که کارشناسی، مصوب و توجیه اقتصادی دارد، صادر شود.
استاندار اظهار داشت: طرح های گردشگری هم مطالعه شده و با آینده نگری و براساس آمایش سرزمینی  و طرح جامع مجوز احداث و واگذاری زمین به آنها صورت گیرد تا جلوی هدر روی پول بیت المال گرفته شود و اراضی ملی، باغات و زمین های کشاورزی هم قربانی طرح های بدون مطالعه و کارشناسی نشوند.
در این نشست ۱۴ طرح اقتصادی و اشتغالزا در حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با تعدادی از آنها موافقت شد و برخی برای بررسی بیشتر و بازنگری مجدد به کارگروه امور زیربنایی برگشت داده شد.
همچنین در این شورا نسبت به توزیع ۲۸میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتباراز محل تخلفات رانندگی بین شهرداری ها و دهیاری های استان موافقت شد.
در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، پیشنهاد نحوه توزیع شهرستانی ۷۲۹ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۸ منابع  فنی و اعتباری استان ارائه شد.



تاریخ انتشار : 9 مهر 1397, 17:57



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: برنامه ریزی برای مدیریت بهره وری آب/شتاب در واگذاری طرح ها به بخش خصوصی/کسب مجوز تولید مرغ گوشتی
  • استاندار: حاشیه ها در برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد لحاظ نشود
  • توزیع و تخصیص اعتبارات در سطح شهرستان های استان باید متوازن باشد
  • اعتبارات استان در سال ۹۷ به صورت متوازن و عدالت محور توزیع می شود
  • بیش از هزار میلیارد ریال به 22 طرح در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟