مشروح اخبار


» اعتبارات استان در سال ۹۷ به صورت متوازن و عدالت محور توزیع می شود



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:با هدف رفع محرومیت و ارتقاء همه جانبه استان، عدالت در توزیع بودجه استان در سال جاری رعایت می شود.

به گزارش راک نیوز "نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی محمد احمدی استاندار، مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان استانی در محل سالن دولت برگزار شد.

احمدی در این نشست بر خروجی محور بودن دستگاه های اجرایی در استان تاکید کرد و گفت: در نیمه دوم سال گذشته بعضی از شاخص ها برای ارزیابی عملکرد دستگاه ها احصاء و به آنها ابلاغ شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  عمده این شاخص ها فراگیر و بخشی نیز خاص دولت بود، بیان کرد: امید است مدیران در سال ۹۷ این موارد را به صورت کاربردی تر اجرا کنند.

احمدی تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد و با نظارت بر هزینه کرد این اعتبارات خروجی خوبی را به مردم تحویل دهیم.

وی تاکید کرد: اعتبارات باید با نگاه کارشناسی شده و در راستای توسعه همه جانبه استان توزیع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود در سال جاری با یک حرکت جهادی در راستای جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغال زایی اقدام شود.

احمدی با تاکید بر اینکه ما موظف به تلاش برای توسعه استان هستیم، عنوان کرد: باید مدیران از ظرفیت های بودجه ای به نحو مطلوبی استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عمق محرومیت در استان را بالا دانست و افزود: با نگاهی به شاخص های توسعه نشان می دهد که وضعیت بهتری نسبت به سایر استان های مشابه خود نداریم.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد در بعد توسعه زیرساختی فقیر و تنها راهکار برای خروج از وضعیت فعلی تلاش و مشارکت همگانی در راستای توسعه استان است.

احمدی به اجرای طرح های محرومیت زدایی به شکل پایلوت در مناطق مختلف استان اشاره کرد و افزود: طی موافقت نامه ای با معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری تخصیص ۷۲ میلیارد تومان برای توسعه زیلایی تصویب شد.

استاندار با بیان اینکه توزیع و توسعه ناموزون پایداری توسعه را به همراه نمی آورد، اظهار داشت: نگاه ما این است که به همه مردم استان فرصت برابر داده و در تخصیص بودجه شرایطی را ایجاد کنیم که همه مردم استان از آن بهره مند شوند.



تاریخ انتشار : 10 خرداد 1397, 19:53



» اخبار مرتبط:

  • یکهزار و 390 میلیارد ریال اعتبارات ماده 180برای کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • استاندار: حاشیه ها در برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد لحاظ نشود
  • توزیع و تخصیص اعتبارات در سطح شهرستان های استان باید متوازن باشد
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟