مشروح اخبار


» ۳۰ میلیارد ریال برای توسعه عمرانی اماکن زیارتی گچساران



رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه عمرانی اماکن زیارتی شهرستان گچساران هزینه شده است.

 به گزارش راک نیوز فرزین بهمنی آزاد افزود: در یک برنامه چهار ساله از سال ۹۳ تا ۹۷ اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در زمینه نوسازی، بهسازی و توسعه اماکن زیارتی، مساجد، حسینیه ها و توسعه زائرسراها هزینه شده است.

بهمنی آزاد اظهار داشت: عملیات عمرانی و توسعه و نوسازی بیش از ۱۹باب حرم امام زادگان و ۱۱۵ باب مسجد و حسینه در پروژه های عمرانی اداره اوقاف و امور خیریه گچساران در حال انجام بوده یا به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده در پروژه های عمرانی از محل دریافت کمک های مردمی و طرح های ملی بوده و پروژه های عمرانی گچساران تا کنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران اظهارداشت: حرم امام زاده بی بی حکیمه خاتون (س) که در سال بیشترین میزان زائر را دارد بیشترین بودجه عمرانی را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه توسعه پل عبور و مرور، سردرب بزرگ ورودی خواهران و برادران، محوطه سازی و ساخت ۲۲ مغازه تجاری جهت رفاه حال زائران و کاشی کاری رواق های حرم مطهر هزینه شده است.

بهمنی آزاد افزود: کمک افراد خیر در وقف اراضی جهت احداث اماکن مذهبی طی سال های اخیر در این شهرستان رشد چشمگیری داشته و این اداره نیز در زمینه جذب کمک های مردمی پیشرو بوده است.

وی در پایان اظهارداشت: در حال حاضر ۹۱ باب حرم امام زادگان و ۱۲۳ مسجد و حسینیه در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۴۱ باب حسینیه و مسجد  شهری است.



تاریخ انتشار : 29 آبان 1397, 08:29



» اخبار مرتبط:

  • نیاز به 100میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی امامزادگان گچساران
  • حرم مطهر بی بی حکیمه (س) آماده پذیرایی از زائران نوروزی است
  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران: بزودی سه طرح بزرگ رفاهی و خدماتی در حرم بی بی حکیمه (س)اجرایی می شود
  • توجه ویژه به بقعه بی بی حکیمه (س) نیازمند همت مضاعف و همکاری دستگاه های اجرایی متولی
  • نیکوکاران گچسارانی چهارقطعه زمین برای فعالیت های فرهنگی اهدا کردند
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟