مشروح اخبار


» کارمندانی که برای پیدا کردنشان در ادارات باید بوق و کرنا زد/جایگاه تکریم ارباب رجوع در اداران کهگیلویه و بویراحمد کجاست؟



ادارت کهگیلویه و بویراحمد نیازمند نظارت جدی هستند گاهی بی نظمی در برخی ادارات و عدم تکریم ارباب رجوع باعث ایجاد نارضایتی هایی در میان مردم می شود.


به گزارش راک نیوز " بیت المال و حق مردم به اندازه ای مهم و ارزش دارد که  خداوند نیز در قرآن کریم می فرمایند از حق خودم می گذرم اما از حق مردم که همان بیت المال است نمی گذرم این سخن نشان می دهد که بیت المال ممکن است فردی را وارد بهشت یا جهنم کند بنابراین یکی از مهمترین مواردی که همواره در زندگی یک فرد مسلمان باید رعایت شود بیت المال است.

 

کهگیلویه و بویراحمد استان کوچکی است  و شهر یاسوج به عنوان مرکز این استان از جمله مراکز استان های کشور است اگر مکانی کوچک باشد بدون شک نظم حاکم در آن نیز باید بهتر از سایر نقاط انجام شود  اما گاهی مواردی در ادارت استان مشاهده می شود که باعث نارضایتی هایی می شود.

کارمند یک اداره باید راس ساعت 7 و 30 دقیقه در محل کار حاضر باشد و هنگامی که ارباب رجوع مراجعه می کند باید در اتاقش نشسته و کار ارباب رجوع را راه بیندازد این چند کلمه وظیفه کارمند یک اداره است اما متاسفانه گاهی کارمندان ما این وظیفه را فراموش می کنند.

 

در برخی ادارات کهگیلویه و بویراحمد برای یک امضا باید چند بار یک ساختمان  چند طبقه را بالا و پایین بروید تا شاید بتوانید فرد مورد نظر را پیدا و امضا را بگیرید می توان گفت در برخی ادارات هیچ کارمندی سر جای خودش نیست و هر کدام را باید آنقدر در اداره  مربوطه بگردی تا پیدایش کنیم.

 

برخی مواقع نیز ساعت 9 صبح است و وقتی سراغ فلان کارمند را می گیریم در جواب می گویند در آشپزخانه صبحانه می خورد باید به این آقایان گفت اداره محل پیک نیک و خوش گذرانی نیست به عنوان یک کارمند باید قبل از آمدن صبحانه خود را میل کرده باشید در محل کار وقتت متعلق به ارباب رجوع است.

بیت المال تنها پول نیست بلکه وقتی که شما در آشپزخانه در حال خوردن صبحانه هستید و آن ارباب رجوع باید در اتاق بنشیند تا شما راحت میل کنید نوعی بیت المال است شاید آن ارباب رجوع کارهای واجب تری هم دارد شاید یک کارگر باشد و باید اول وقت به سر ساختمان برود اما شما اینجا معطلش کرده اید.

 

در گذشته اقای استاندار هر چند وقت یک بار به صورت سر زده وارد ادارات می شد که اقدام شایسته ای بود اما برای نظارت بیشتر و بهتر می توانند فردی را مسئول این کار کنند که در طول روز به ادارات استان سر زنی کند و ببیند وضعیت چگونه است و یا صندوقی را در ادارات قرار دهد که مردم بتوانند غیر  مستقیم با اقای استاندار در ارتباط باشند.

 

نیاز است که ادارات استان یک تکان اساسی بخورند و بدانند که فرصت سوزی نیز نوعی هدررفت بیت المال است  نباید یک اباب رجوع برای پیدا کردن کارمند یک اداره در  بوق و کرنا کند  که فلانی کجاست، انتظار می رود که نظارت بر نظم کارمندان ادارات استان بیشتر شود.

 

بدون شک این ها درد و دل خیلی از مردم این شهر و استان است  گاهی نیز کارمندی در مرخصی است و امضای وی حتما لازم است و این ارباب رجوع باید فردا و یا روزهای بعد دوباره مراجعه کند چرا باید اینگونه باشد گاهی دلیل این همه بروکراسی ادارای  سهل انگاری برخی از کارمندان  ادرات است.

 

باید پرسید طرح تکریم ارباب رجوع در کجای ادارات کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد؟/صبح زاگرس



تاریخ انتشار : 13 آذر 1397, 13:00



» اخبار مرتبط:

  • یک کهگیلویه ای سرپرست معاونت راهداری استان کهگیلویه وبویراحمد شد
  • کارمند بنیاد شهید درمحل کارش به قتل رسید
  • خداوند آیت‌الله جنتی را برای خدمت به انقلاب طول عمر بیشتر عطا کند
  • کلاس‌های آموزش حقوق شهروندی در صنعت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد برخورد فیزیکی با مأموران آب و فاضلاب این استان،‌ رامحکوم کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟