مشروح اخبار


» تقدیر مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب نیرو ایران ازاستاندار کهگیلویه وبویراحمد



نماینده شرکت توسعه منابع آب و آب نیرو ایران و مدیر پروژه سدچم شیر به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت با حضور در دفتر استاندار از پیگیری ها و حل مشکلات این سد تشکر و لوح تقدیر وزارت نیرو را تقدیم دکتر احمدی کردند

به گزارش راک نیوز ؛نماینده شرکت توسعه منابع آب و آب نیرو ایران و مدیر پروژه سدچم شیر به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت با حضور در دفتر استاندار از پیگیری ها و حل مشکلات این سد تشکر و لوح تقدیر وزارت نیرو را تقدیم دکتر احمدی کردند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار گفت: سد و نیروگاه چم شیر جزو پنج سد بزرگ ایران است که شروع به کار آن علاوه بر ذخیره حجم زیادی آب می تواند بخشی از آب شرب، صنعت و کشاورزی مورد نیاز منطقه را تامین و به تنش های آبی و کمبود آب پایان دهد.

علی محمد احمدی، تراز ذخیره آبی این سد را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب آب عنوان کرد و افزود: سدچم شیر از ویژگی های منحصر به فردی در میان سدهای کشور برخوردار بوده و باید تلاش کرد تا این سد مشکلات آن رفع شود.

وی اظهار داشت: با پیگیری های مکرر مشکلات سدچم شیر در دستور کار شورای عالی اقتصاد قرار گرفت و پس از بررسی در این شورای مهم اقتصادی کشور مشکلات سد رفع شد.

احمدی، حل مشکلات صد درصدی این سد را از مهمترین اولویت ها در استان برشمرد و ابراز داشت: سدچم شیر اولویت دارترین پروژه اقتصادی استان است و با تمام توان پیگیر مشکلات آن هستیم.

استاندار، آب را یکی از مشکلات اساسی کشور دانست و بیان کرد: در دیدار با وزیر نیرو و مدیرعامل آبفای کشور هماهنگی لازم  برای رفع تنش آبی منطقه انجام شد.
نمایندگان پرسنل سدچم شیر به نمایندگی از کارگران و کارکنان این سد از پیگیری های استاندار برای رفع مشکلات آنان تقدیر و لوح وزارت نیرو را تقدیم استاندار کردند.



تاریخ انتشار : 17 آذر 1397, 12:25



» اخبار مرتبط:

  • بنا به درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد:وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمدسفر می کند/جزییات
  • شروع فعالیت سدچم شیر گچساران /بازگشت به کار تمام کارگران
  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد: خواهان توسعه شبکه ها و پست های برق و استقلال شرکت توزیع برق استان هستیم
  • مشکلات شهر سوق در دیدار امام جمعه و اعضای شورای این شهر با استاندار بررسی شد
  • آبرسانی 6000 روستا با تانکر انجام می شود!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟