مشروح اخبار


» مینی بوس قراضه ونابلدی کار دست روابط عمومی استانداری هرمزگان داد+حاشیه عجیب در سفرجهانگیری به بندرعباس!




وقتی که قرار است سفر یک مقام کشوری به استان روی دهد همان قدر که مدیران در تکاپوی برگزاری میزبانی وارائه گزارش باشند خبرنگاران وعکاسان برای پوشش وانتشار به موقع اخبار و تصاویر همان قدر دلشوره دارند.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز هرمزگان ؛ تیم خبرنگاران که صبح امروز برای پوشش خبری سفر معاون اول رییس جمهوری به منطقه کوهشاه اعزام‌ شده بودند به علت نابلد بودن راننده راه را گم کردند و از رسیدن به مقصد باز ماندند.

۱۱نفر از خبرنگاران و عکاسان هرمزگانی مشتمل بر ۹ خبرنگار و ۲ عکاس به همراه عکاس روابط عمومی استانداری بوسیله یک دستگاه مینی بوس قراضه ساعت ۹ صبح از مقابل استانداری هرمزگان به سمت کوهشاه اعزام شدند.

 

به علت نابلد بودن راننده و عکاس روابط عمومی که نماینده این مجموعه معرفی شده بود در میانه راه، از مسیر اصلی خارج و پس از طی یک ساعت با پرس و جو از اهالی یک روستا متوجه شدند که مسیر را اشتباهی رفته اند.

 

کند حرکت کردن مینی بوس، نابلدی راننده و نماینده استانداری و عدم مدیدیت صحیح مجموعه روابط عمومی استانداری موجب شد تا تیم خبری به مقصد نرسد و نتوانند این سفر را پوشش خبری دهند.

 

خبرنگاران خبرگزاری های فارس، شبستان، ایسنا، ایرنا، مهر و پایگاه خبری صدای گامبرون، روزنامه های محلی صبح ساحل و ندای هرمزگان، ماهنامه تجارت جنوب، نشریه صباجنوب، روزنامه جام جم و همدلی و همچنین عکاسان مهر و ایسنا از اعضای این تیم رسانه ای هستند.

به گزارش راک نیوز از بندرعباس ؛ روابط عمومی استانداری هرمزگان با صدور پیامی از عدم برنامه ریزی مناسب برای انتقال خبرنگاران و عکاسان به محل برگزاری دیدار مردمی معاون اول رئیس جمهور در منطقه کوهشاه احمدی عذرخواهی کرد



تاریخ انتشار : 19 آذر 1397, 20:42



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل روابط عمومی استانداری: اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان تعیین شد
  • انتصاب معاون عمرانی استانداری هرمزگان
  • جوابیه استانداری کهگیلویه وبویراحمد به خبرضیافت افطاری استانداری
  • دومین فرماندار دولت تدبیر و امید در هرمزگان منصوب شد
  • اولین نشست خبری استاندار کهگیلویه وبویراحمد با رسانه های استانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟