مشروح اخبار


» تخصیص ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پل سوم بشار در سال جاری



استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه پل سوم بشار خبر داد.

به گزارش راک نیوز ، علی محمد احمدی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهری یاسوج در جمع خبرنگاران، افزود: یک باند این پل افتتاح شده و تاثیر مناسبی در تعدیل ترافیک شهری داشته و باید با سرعت به سمت تکمیل پل حرکت کنیم و برای سال جاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

‌احمدی با بیان اینکه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان یکی از شهرهای روبه رو شد استان بوده و بالاترین نرخ رشد مهاجرت پذیری را در بین شهرهای منطقه دارد، ابراز داشت: باید به تناسب افزایش جمعیت شهر، خدمات رسانی تقویت شود که تقویت خدمات رسانی مستلزم زیرساخت های شهر در ابعاد مختلف مانند معابر، فضای سبز، امکانات اقامتی و ... است.

احمدی با اشاره به پروژه های بازدید شده در شهر یاسوج، گفت: با هدف ارزیابی عملکرد ۱.۵ سال گذشته در حوزه شهری بازدیدی از پروژه های پارک آزادی، پارک بانوان، پل چهارم بشار و اتصال شهرک جوشکاران به پل مختار انجام شد.

احمدی با تاکید بر اینکه یکی از گره های اصلی شهری یاسوج، گره ترافیکی است، بیان داشت: در گذشته خروجی های شهر با توجه به توپوگرافی شهر، رودخانه ها و پستی و بلند ها مانع تحقق سرمایه گذاری در این مناطق شده است.

احمدی گفت: یکی از محورهایی که می تواند به گشایش گره ترافیکی در شهر به ما کمک کند، مسیر شهرک جوشکاران به پل مختار است و باید در بلند مدت سازه پایدار و متناسب با پیشرفت ترافیکی شهر احداث کنیم که این نوضوع نیز در دست مطالعه است.

وی افزود: همچنین به دنبال این هستیم که اعتبارات پایدار ملی و استانی برای پروژه در نظر گرفته شود و بهبود ترافیک شهری را داشته باشیم.

استاندار به پروژه پل چهارم بشار اشاره کرد و عنوان داشت: پیشرفت فیزیکی پروژه بالای ۶۵ ‌درصد است و سازه های فلزی به کارگاه منتقل شده است.

احمدی تصریح کرد: بنابر این است که تا پایان سال سازه ها نصب شده و همزمان کار پیمان سپاری مسیر دسترسی به "سروک" در دستور کار قرار دارد.

استاندار گفت: شهر یاسوج نیازمند این است که دست به دست هم داده که در حوزه فضاهای ورزشی، تفریحی فضای سبز، معابر، ورودی ها، خروجی ها، المان سازی، اصلاح هندسی میادین و معابر کار اساسی شود.

وی افزود: همکاران ما در شهرداری این فعالیت ها را شروع کرده اند وکار در حال پیشرفت است، اما باید مجموعه ما، مدیریت شهری و مدیران دستگاه ها اجرایی عزم خود را جزم کرده تا این روند سرعت بیشتری بگیرد و خدمات رسانی مطلوب به مردم استان داشته باشیم.

احمدی همچنین به بازدید از پروژه جمعه بازار جدید شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: بازار یکی از امکاناتی است که می تواند در رونق تجارت، دسترسی مردم و عرضه مفید کالاها تاثیر بسزایی داشته باشد که خلاء آن در شهر یاسوج محسوس بود که سرمایه گذاری خوبی در این حوزه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه پیشرفت خوبی داشته و امید است که دستگاه های متولی همکاری لازم برای تکمیل پروژه را داشته باشند، افزود: ‌این مجموعه می تواند یک زوم تجاری جدید برای شهر بوده و در تسهیل عرضه کالاها، دسترسی مردم و رونق تجارت در شهر سهم بالایی داشته باشد.



تاریخ انتشار : 6 دی 1397, 17:39



» اخبار مرتبط:

  • پروژه اتصال پل چهارم بشار به منطقه سروک کلنگ زنی شد
  • 11 هزار متر جدول گذاری در شهر یاسوج اجرا شد/ پروژه های شهری شناسنامه دار شوند
  • 320 پروژه عمران شهری و روستایی در سطح استان در دست اقدام است/عملیات اجرایی سد تنگ سرخ آغاز شد
  • شهردار باشت خبر داد؛از کاهش ۶۰ درصدی اعتبارت شهرداری باشت تا دستگاه‌هایی که اعتبارات آنها به خزانه برگشت می‌خورد.
  • یک پروژه مهم دیگر در شهر یاسوج کلنگ زنی می شود/ (زمان و مکان)
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟