مشروح اخبار


» مراسم 9دی در قلعه رئیسی برگزار شد+تصاویر



مراسم 9دی در قلعه رئیسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا،  امروز همزمان با سراسر کشور مراسم 9دی با حضور امام جمعه، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان و شهرستان، رئیس و دادرس دادگستری، مدیران آموزش و پرورش و مدارس ، اعضای شورای شهر و شهردار، مدیران ادارات و مردم قلعه رئیسی برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام حکمتی نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان بود.

مردم در پایان این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده بار دیگر حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان و مردم شهر قلعه رئیسی جهت شرکت در این مراسم باشکوه عنوان کرد: در زمان غیبت خدا انسان را تنها نگذاشت و در زمان غیبت ولی فقیه امام است.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: ۹ دی متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست بلکه متعلق به نظام اسلامی و مردم است و هدف فتنه گران ضربه زدن ولایت و تضعیف ولایت بود و هیچ وقت تصور نمی شد ۱۳ قرن پس از واقعه دلخراش عاشورای حسینی جماعتی در نظام جمهوری اسلامی ایران رفتار امویان را تکرار کنند و متاسفانه  تاریخ تکرار شد و مهمترین شاخص این جریان نفاق و دورویی بود و مردم در 9دی شرکت کردند تا از فتنه گران داخلی و خارجی برائت جویند.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیا در این مراسم با گرامیداشت مراسم 9دی تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی 9 دی سال 88 برای محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی همان سال با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند، این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید. 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روحیه استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم و روحیه ولایت مداری به معنای واقعی در 9دی تجلی یافت و این نقش را مردم ایفا کردند و این مردم شریف جمهوی اسلامی قابل مقایسه با مردم زمان پیامبر و زمان علی(ع) و امام حسین(ع) نیستند چرا که اگر پیامبر مردم را در فصل زمستان دعوت می کرد برای جنگ می گفتند یا پیامبر زمان زمستان و هوا سرد است و اگر در فصل تابستان بودند هم همین طور بودند و همین اتفاق برای زمان امام حسین(ع) رخ می داد اما امروز می بینید مردم نظام جمهوری اسلامی در تمام شرایط در کنار امام، انقلاب و در تمام حماسه ها حضور و نقش بسزایی دارند.

وی حرکت 9دی را حرکتی خود جوش و مردمی دانست و ادامه داد: مردم احساس وظیفه کردند و بصیرت سیاسی و ناب داشتند و در مراسم 9دی شرکت باشکوه کردند و همه مسئولین در هر رده و نقشی باید خدمتگذار مردم نظام جمهوری اسلامی باشند.

حکمتی یادآور شد: انقلاب اسلامی که در آستانه 40سالگی جشن آن هستیم دست آوردهای بسیاری برای ما داشته و با وجود این همه توطئه و دشمنی آمریکا و نظام سلطه و تحریم و جنگ با این نظام اما دست آوردهای بسیار قابل تقدیری به نمایش گذاشته و امروز در تمامی عرصه ها در مقابل تمام کشورها حرف داریم و این برای ما بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان با بیان اینکه در کنار تمامی پیتانسیل ها  و دست آوردهای انقلاب مشکلاتی هم وجود دارد تصریح کرد: مدیریت انقلابی، روحیه جهادی و تلاش مجدانه با هر گرایش سیاسی و تفکری می پذیرد همه با هم در کنار هم باشیم و کمک شود تا مشکلات مردم برطرف شود و این پتانسیل در ایران است که باید از آن با تلاش شبانه روزی استفاده کرد.

وی افزود: تاکنون هر جا انقلاب به مردم نیاز داشت پای کار بودند و در صحنه حضور پیدا کردند اما ما مسئولین هستیم که باید خدمت صادقانه و شبانه روزی برای آنها انجام دهیم و درست است 22بهمن جشن چهل سالگی انقلاب را می گیریم اما معنا این نیست که تمام شد بلکه دشمن به دنبال زهر است و باید هوشیار باشیم که دشمن رخنه وارد نکند و نکند به آرزوی خود برسد.

حکمتی اضافه کرد: سختی ها و مشکلاتی وجود دارد اما مشکلات و سختی های زیادی را پشت سر گذراندیم و مطمئن باشید این سختی ها و مشکلات هم پشت سر خواهیم گذاشت این نیازمند وحدت مردم و مسئولین است.



تاریخ انتشار : 9 دی 1397, 09:02



» اخبار مرتبط:

  • حضور مردم شهر قلعه رئیسی در راهپیمایی 22بهمن نماد در صحنه بودن آنهاست برای این انقلاب.
  • زمان و مکان مراسم عاشورای حسینی در قلعه رئیسی مشخص شد
  • هشداریک سخنران به تکرار 9 دی در کهگیلویه وبویراحمد
  • حکم محاربه در شرع اسلام مشخص است و حکم سران فتنه در نظام اسلامی اعدام است/ ما امت انقلابی و دلداده به راه امام و رهبر کماکان منتظر اعدام سران فتنه هستیم
  • خروش مردم قلعه رئیسی ضد آشوب گران و فتنه +تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟