مشروح اخبار


» هشداریک سخنران به تکرار 9 دی در کهگیلویه وبویراحمد



 وی بیان داشت: همه خدمتگزاران مردم در این نظام اسلامی و قلم به دستان باید به تأسی از ملت بابصیرت ایران اسلامی بهانه دست دشمن ندهند و به گونه‌ای عمل کنند که مردم


حجت‌الاسلام جشان‌زاده  در مراسم 9 دی با بیان اینکه فتنه بشر از فتنه شیطان سخت‌تر است، اظهار کرد: حرکت خروشان مردم در جای جای ایران اسلامی سهمی عمده در فرونشستن غبار فتنه و رسوا شدن مدعیانی داشت که در نگاه تاریخی حوادث پس از انتخابات 88 در امتحان الهی اطاعت از ولی امر مردود شده بودند.

به گزارش (حسن آرمند)خبرنگار راک نیوز از چاروسا ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بویراحمد خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب نیز بیان فرمودند، مردم عزیز ما در روز نهم دی‌ماه آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد و با حضور میلیونی خویش نمایشی از اوج هوشیاری، اعتماد و اعتقاد به نظام مقدس اسلامی، انقلاب و آرمان‌های والایش را به جهانیان نشان دادند.

وی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ساز تاریخی، آگاهانه و فداکارانه نقش خود را به خوبی ایفا کردند و سبب تسلیم جهانیان در برابر اراده خود شدند و به دنبال آن حماسه 9 دی حماسه‌ای است که نشان داد بیعت مردم دینمدار ایران اسلامی با قرآن، عترت و ولایت فقیه، حقیقتی غیرقابل انکار است.

جشان‌زاده بیان کرد: پیام حضور مردم در 9 دی این بود که نمی‌شود عده‌ای دستاوردهای مردم را به بازی بگیرند و این روز بزرگ را هم نباید متعلق به گروه و دسته‌ای خاص دانست و باید باور داشت که توده مردم خالق حماسه 9 دی بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بویراحمد عنوان داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلابی بود که با منطق به پیروزی رسید و هرچند بر علیه این انقلاب توطئه‌های بسیاری شکل گرفت، اما همه مشکلات با درایت امام راحل و خلف صالح ایشان و حضور مردم در صحنه برطرف شد.

وی بیان داشت: همه خدمتگزاران مردم در این نظام اسلامی و قلم به دستان باید به تأسی از ملت بابصیرت ایران اسلامی بهانه دست دشمن ندهند و به گونه‌ای عمل کنند که مردم از انقلاب و نظام راضی باشند. جشان‌زاده در پایان تأکید کرد: مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بدانند این استان به خون شهدا معطر است و جای فتنه در این استان نیست و اگر مسئولان این استان کوتاه نیایند، مردم 9 دی دیگری خلق می‌کنند.

 



تاریخ انتشار : 10 دی 1393, 07:57



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار بویراحمد: 9 دی نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود،
  • پارتی بازی در استان فساد مدنظر مقام معظم رهبری است
  • تأکید ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بر فتنه‌انگیزی اشتون در سفر به تهران
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد پیوندی باجريان انحرافي ندارند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟