مشروح اخبار


» انتقاد تاجگردون از نحوه استخدام صنعت نفت:گچساران سهمیه بومی استخدام در نفت ندارد



نقش بی‌بدیل و تعیین‌کننده نفت گچساران در اقتصاد ایران بر کسی پوشیده نیست اگر چه این شهرستان در حد قد و قامت و آنچه لیاقت و شایستگی دارد، مشهور نشده است.ما عادت کرده‌ایم که همه جا بگوییم تولید کننده 25 درصد از نفت ایران هستیم در صورتی که عدد واقعی تولید نفت گچساران 16.5 درصد است.

غلامرضا تاجگردون در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، با اشاره به ارائه گزارشی در زمینه حوزه فعالیت و عملکرد شرکت نفت گچساران، توسط مدیرعامل این شرکت افزود: نقش بی‌بدیل و تعیین‌کننده نفت گچساران در اقتصاد ایران بر کسی پوشیده نیست اگر چه این شهرستان در حد قد و قامت و آنچه لیاقت و شایستگی دارد، مشهور نشده است.

تاجگردون با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر تولید 25 درصدی نفت ایران توسط  گچساران، خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما عادت کرده‌ایم که همه جا بگوییم تولید کننده 25 درصد از نفت ایران هستیم در صورتی که عدد واقعی تولید نفت گچساران 16.5 درصد است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جدا از انتظاراتی که مردم از صنعت نفت گچساران دارند و مسئولان این شرکت نیز به این موضوع اذعان دارند باید بپذیریم نفت یک پروژه ملی است.

تاجگردون ادامه داد: نفت قبل از اینکه نقش خود را در اقتصاد گچساران ایفا کند، باید در اقتصاد ایران اسلامی ایفای نقش کند که نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه گچساران از نظر گاز و نفت از ذخایر پایدار ایران محسوب می‌شود، عنوان کرد: گچساران از بهترین نوع ذخایر پایدار ایران در مقوله نفت و گاز است و من از دولت انتظار دارم در حوزه ملی نفت توسعه صنعت نفت در منطقه را گسترش دهد.

تاجگردون تأکید کرد: بحث‌های مدیریت توسعه‌ای و توسعه میادین نفت و سرمایه‌گذاری‌های جدید می‌تواند پایداری نفت و گاز گچساران را بیشتر کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری یکی از شعارهای انتخاباتی خود مبنی بر بار گران نفت بر دوش مردم گچساران است، تصریح کرد: منظور من از این جمله نکته اقتصادی آن بود که تفاوت ما با کل ایران از یک رابطه با نفت در این است که در ایران بار گران نفت بر دوش همه است اما مردم گچساران بر این عقیده هستند که بار نفت بر دوش آنها سنگینی می‌کند.

تاجگردون با اشاره به انتقادات مردم در زمینه نحوه بکارگیری و استخدام نیرو در صنعت نفت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شاید باور نکنید گچساران شاید تنها نقطه‌ای باشد که برای این شهرستان سهمیه بومی استخدام در صنعت نفت لحاظ نشده است.

وی افزود: این موضوع در بخشنامه اخیر وزارت نفت نیز لحاظ نشده بود که هفته پیش خدمت مدیرعامل ارسال کردم و من این موضوع را با وزیر نفت نیز در میان گذاشتم که ایشان قول مساعد در لحاظ کردن سهمیه بومی برای گچساران را اعلام کرد.

تاجگردون با اشاره به آخرین آزمون برگزار شده برای استخدام نیرو در شرکت نفت خطاب به استاندار تصریح کرد: در آخرین آزمون برگزار شده از 150 کارشناس استخدام شده تنها 27 کارشناس متعلق به گچساران بوده است.

 



تاریخ انتشار : 15 مهر 1391, 06:25



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • خانواده شهدا بدون آزمون در صنعت نفت استخدام می‌شوند
  • اعتراض تاجگردون به نام نبردن ازگچساران درفهرست مناطق دارای سهمیه استخدام بومی
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نفت گچساران در روزهای آینده
  • روابط عمومی نفت گچساران عضو شورای هماهنگی شركت ملی نفت ایران شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟