مشروح اخبار


» اعتراض تاجگردون به نام نبردن ازگچساران درفهرست مناطق دارای سهمیه استخدام بومی



 نماینده گچساران و باشت در مجلس طی نامه ای اعتراض خود را به نام نبردن از این شهرستان در فهرست مناطق نفتخیز دارای سهمیه بومی در استخدام اعلام کرد.به گزارش...

نماینده گچساران و باشت در مجلس طی نامه ای اعتراض خود را به نام نبردن از این شهرستان در فهرست مناطق نفتخیز دارای سهمیه بومی در استخدام اعلام کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از مهر، پیش از این وزارت نفت با سهمیه ۵۰درصد استخدام بومی در شرکت نفت به گچساران موافقت کرده بود اما معاونت وزیر در مصاحبه ای، نامی از این شهرستان به عنوان یکی از مناطق دارای سهمیه بومی نبرده بود.

در نامه غلامرضا تاجگردون به وزیر نفت آمده است: به استحضار می رساند در آزمونهای استخدامی مناطق نفت خیز جنوب نیروهای خوزستان و بوشهر بومی محسوب شده و از سهمیه 50درصدو ... استفاده می کنند ولی نیروهای گچساران اینچنین نیستند. اگرچه قبلاً دستور فرموده بودید ولی در مصاحبه و اعلام اخیر جناب سلحشور معاونت محترم وزیر، نامی از گچساران به عنوان یکی از قطبهای اصلی تولید نفت و گاز نبرده اند.

خواهشمندم با قید آنی دستور فرمایند گچساران به عنوان سهمیه بومی محسوب شده تا از تبعیض چند ساله که همواره جوانان آن خطه را آزرده می کند، جلوگیری شود(مشابه خوزستان و بوشهر).



تاریخ انتشار : 18 دی 1391, 12:07



» اخبار مرتبط:

  • انتقاد تاجگردون از نحوه استخدام صنعت نفت:گچساران سهمیه بومی استخدام در نفت ندارد
  • خانواده شهدا بدون آزمون در صنعت نفت استخدام می‌شوند
  • جذب غیرقانونی نیرو در شرکت نفت را رسانه ای می کنم
  • اعتراض جوانان بوشهری به آزمون شرکت گاز
  • افتتاح کارخانه نمکزدايي بينَک در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟