مشروح اخبار


» محور ارتباطی گچساران - گناوه دو بانده می‌شود



در راستای تلاش وزارت نفت برای توسعه زیرساخت های راه و محورهای ارتباطی در مناطق عملیاتی صنعت نفت، محور ارتباطی گچساران به گناوه، دو بانده و مسیر فعلی از تقاطع چهارراه بی بی حکیمه تا....

به گزارش  راک نیوز ،در راستای تلاش وزارت نفت برای توسعه زیرساخت های راه و محورهای ارتباطی در مناطق عملیاتی صنعت نفت، محور ارتباطی گچساران به گناوه، دو بانده و مسیر فعلی از تقاطع چهارراه بی بی حکیمه تا بندر گناوه، تعمیر اساسی می شود. این محور که دو استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را به هم متصل می کند، هم اکنون دارای جاده یک بانده و کم عرض با پیچ های تند و غیر ایمن است.اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه مهم عمرانی، بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال برآورد شده که از سوی وزارت نفت تامین می شود.

مدت زمان اجرای این پروژه نیز حدود پنج سال پیش بینی شده است که در قالب دو پروژه شامل احداث جاده جدید از گچساران تا چهارراه بی بی حکیمه در قالب پنج قطعه به همراه احداث پل جدید روی رودخانه زهره، به طول 280 متر و تعمیرات اساسی جاده فعلی از چهار راه بی بی حکیمه تا گناوه در سه قطعه تعریف شده است. نقشه طراحی و مطالعات مهندسی جاده، از شهر گچساران تا چهارراه بی بی حکیمه و تعمیرات اساسی جاده فعلی از چهارراه بی بی حکیمه تا بندر گناوه تهیه شده که پس از اخذ برآورد و انجام مراحل تایید نهایی، نسبت به انجام تشریفات مناقصه عمومی برای انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی اقدام می شود.



تاریخ انتشار : 16 مهر 1391, 07:18



» اخبار مرتبط:

  • هزار میلیارد ریال برای محور دوگنبدان به بی بی حكیمه
  • تصادف مرگبار در محور گناوه ـ گچساران
  • مطالعه بزرگراه بندر گناوه –گچساران در دستور كار اداره راه قرار گرفت
  • اتمام بزرگراه پاتاوه ‌بهبهان تا پایان 92/اتصال بزرگراهی شیراز به سیرجان
  • پيشرفت 56 درصدي جاده ملي پاتاوه به دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟