مشروح اخبار


» واکنش مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مطلب منتشرشده در راک نیوز



من اول از همه افرادی که در شب و روز گذشته در جاده های مواصلاتی استان اذیت شدند و سختی دیدند رسما به عنوان یک مسئول عذرخواهی می کنم و از همه افرادی که در فضای مجازی نقد و تندی کردند هم تشکر می کنم .


بعد از انتشار خبر بحران بیخ گوش مدیرکل بحران در راک نیوز مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد جوابیه ای برای این پایگاه خبری ارسال نمود که متن فرستاده شده به شرح زیر است:

بنام خدا
بعد چند سال خشکسالی و کم بارشی، به لطف خداوند برف و باران های بسیار خوبی در استان  نازل شد. و فضای پر نشاط و سرسبزی را در مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس ایجاد کرد.

تعطیلات دهه مبارکه فجر فرصتی شد تا مسافران و گردشکران استانهای مرکزی (اصفهان ، یزد ، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری ) و  شهرستانهای بویراحمد و دنا به سوی مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس بروند و دقیقا همه هم میخواهند از همه وقت و تعطیلات استفاده مطلوب نموده و دقیقا در بازه زمانی آخر وقت ۲۲ بهمن ماه برگردند مرکز استان و ....

من اول از همه افرادی که در شب و روز گذشته در جاده های مواصلاتی استان اذیت شدند و سختی دیدند رسما به عنوان یک مسئول عذرخواهی می کنم و از همه افرادی که در فضای مجازی نقد و تندی کردند هم تشکر می کنم .

اما چند نکته را هم توضیح میدم خدمت مردم خوب

۱- اداره کل مدیریت بحران پس از دریافت اخطاریه های هواشناسی مکاتبات و هشدار های لازم را انجام داد و دقیقا در چند مورد مصاحبه و اعلام عمومی وضعیت جاده ها را هشدار داده و کلیه دستگاههای خدمات رسان بخصوص راهداری و حمل و نقل جاده ای از شب قبل از خود مدیر کل تا نیروهای خدماتی شان در مسیر های مختلف استان کشیک بوده اند . مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر ، پلیس راه ، فرمانداری ، بخشداری ها و ... نیز به همین شکل

۲ - بیش از ۱۳ ساعت مکالمه اینجانب در روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ با واحد های عملیاتی و امداد و نجات و پاسخگویی مستقیم تمام تماس های ورودی مردم  ثبت است.

۳- دیروز بعلت شدت برف و باران در تمامی محور ها مشکل داشتیم بیش از ۷۰ مورد عملیات نجات جان افراد گیر افتاده در برف (بدون محور بابامیدان - یاسوج )در محور های مختلف ورودی و خروجی مرکز استان  داشتیم.

۴ - از ساعت ۱۴ مسیر جاده بابامیدان به یاسوج یک طرفه اعلام شد و تمامی امکانات و ظرفیت های ممکن در محور های مختلف استان مشغول خدمت بودند و حتی از ساعت ۸ و نیم شب فرماندهی ارشد سپاه فتح استان شخصا به میدان آمده و به کمک مردم و نیروهای مدیریت بحران اهتمام نمودند.

۵ - معاون محترم هماهنگی امور عمرانی خود شخصا مدیریت کار را کنترل و پای کار بودند و بیشتر مدیران و مسئولین  و حتی خود بنده تا ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه بامداد در مسیر تونل ها و جاده های درگیر بوده و چه سختی ها که ندیدیم.

6- واقعیت این است که حدود ۸ هزار و ۶۰۰ خودرو در ورودی شهر یاسوج و ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در مسیر خروجی یاسوج ،طی ساعات بارش برف و باران (دیروز عصر و دیشب) ثبت الکترونیکی شده است یعنی اگر هیچ برف و بارانی هم نبود باز مشکلات بیشتری در محور بابامیدان به یاسوج و بلعکس داشتیم.

اما در پایان قطعا حق با مردم است و مستحق بهترین خدمات اما ؛ ما نه کوتاهی کردیم و نه بی تفاوت بودیم .

ارادتمند
وحید محمدی تبار



تاریخ انتشار : 23 بهمن 1397, 17:40



» اخبار مرتبط:

  • بحران بیخ گوش مدیرکل بحران
  • کلیه محورهای موصلاتی استان کهگیلویه وبویراحمد باز است
  • فوری /محور یاسوج-اقلید مسدود شد/محور یاسوج به بابامیدان یکطرفه است
  • مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:تمامی جاده ها باز است وامدادرسانی صورت پذیرفته است
  • واکنش معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به ریزش تونل و کشته شدن یک نفر دراستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    • ۱

    • 23 بهمن 1397 18:26
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    درود بر مدیر خدمتگزار...
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟