مشروح اخبار


» امام جمعه موقت دهدشت:40 سال هست بانکها خون مردم را میمکند



امام جمعه موقت دهدشت گفت: دشمنان انقلاب از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وحشت کردند.


به گزارش راک نیوز، امام جمعه موقت دهدشت در خطبه‌های نماز امروز این شهر با اشاره به اتحاد مردم ایران و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک وحشتی را در قلب دشمنان ایجاد کرد و این انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان ما به صورت مهندسی تبیین شود تا قدر انقلاب را بدانند.

حجت الاسلام تقوی افزود: خداوند متعال بار‌ها مردم ایران اسلامی را در حوادث مختلف یاری کرده و در کودتای بعد از انقلاب،  حادثه طبس،ماجرای منافقین، جنگ تحمیلی و در مسئله تحریم اقتصادی خدای متعال بارها مردم متدین ایران را کمک کرده است.

خطیب موقت نماز جمعه دهدشت به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و با بیان اینکه خیلی از مشکلات و مسائل اقتصادی ما مربوط به دشمنان ما است گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به داخل کشور است و خیلی از این مشکلات به بانک‌ها برمیگردد و ۴۰ سال است که در کشور ما خون مردم را میمکند و سود‌های کلان از مردم برای تسهیلات مختلف دریافت می کنند.

وی نظارت برکار بانک‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: در بحث سکه و دلار و سود دیرکرد تسهیلات، درآمد‌های بانک‌ها کجا هزینه میشوند، ضرورت دارد که بر کار بانک‌ها نظارت شود و نمایندگان مجلس برای تصویب قانونی جدید دست به کار شوند.

حجت الاسلام تقوی به بی عدالتی در زمینه خدمات رفاهی به کارکنان بانک‌ها و دیگر کارمندان اشاره واضافه کرد: کارمندانی که در بانک‌ها و شرکت نفت خدمت می کنند از امکانات و خدمات رفاهی زیادی برخوردارند و این درحالی است که کارمندانی در گرمای شدید و سوزان بنادر در حال خدمت هستند از این خدمات برخوردار نیستند که برای حل این مشکلات نیز باید چاره‌ای اندیشید.



تاریخ انتشار : 26 بهمن 1397, 19:44



» اخبار مرتبط:

  • شعبه بانک پارسیان در شهر دهدشت افتتاح شد
  • استاندار: تسهیل در ارائه تسهیلات توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد ضروری است
  • امام جمعه موقت شیراز:بحث مضرات پارازیت را ضد انقلاب در فضای مجازی منتشر کرد
  • گلایه فرماندار کهگیلویه از عدم حضور روسای بانک ها در جلسه ساماندهی جوانان/بانک ها به سختگیری های بی مورد در ارائه تسهیلات پایان دهند
  • دعوت نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟