مشروح اخبار


» دیدار فرمانده و کارکنان سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی/تصاویر



به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) روز پاسدار فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه فتح با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش راک نیوز ه نقل از صبح زاگرس صبح امروز فرمانده سپاه فتح استان و جانشین وی به همراه مسولان معاونت های مختلف سپاه فتح استان با آیت الله ملک حسنی نماینده ولی فقیه در استان دیدارو گفتگو کرند.
 

---


فرمانده سپاه فتح استان در این دیدار سال نو و فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) را به نماینده ولی فقیه در استان تبریک گفت.


سرهنگ خرم دل به اقدامات و خدمات سپاه در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: مجموعه ای در پل دختر داریم که روزانه بالغ بر 7هزار نفر پخت غذا دارند، همچنین در اهواز یک اکیپ دیگر مستقر است.
 


وی تاکیدکرد: 29کامبون شامل اقلام و محموله های غذایی و پوشاک به مناطق سیل زده اعزام کردیم، و 26کاروان دیگر نیز اعزام خواهد شد که کامیون ها نیز در منطقه خدمات ماشینی ارائه می دهند.


وی با بیان اینکه فضای بسیار دوستانه و صمیمانه ای در بین سپاه استان حاکم است، گفت: این فضای صمیمی موجب یک دلی و افزایش روحیه خدمت خالصانه خواهد شد.

 


آیت الله ملک حسینی در این دیدار گفت: سیدالشهدا امام خوبی ها برکت ها، عزت ها، دانش ها و گنج هاست.


وی ضمن خیرمقدم به پاسدارن سپاه فتح روز پاسدار را تبریک گفت و اتفاق دیروز آمریکا را افتخاری برای سپاه دانست.



نماینده ولی وفقیه در استان تصریح کرد: این اقدام آمریکا پرده برداشت از جریان عراق و سوریه، اگر کسی تردید داشت با این حرکت حقیرانه آمریکا ماهیت او را بهتر شناختند.


وی گفت: دشمن داری قدرت اما نه دارایی اقتدار دشمنی است که تجهیزات دارد اما زبور است، اگر بدانند یک اقتدار و یک قدرت در‌مقابل انهاست می ترسند.


وی افزود: دشمن تا به امروز که 40سال از انقلاب می گذرد می داند که اگر وارد یک مصاف می شد پیروز نمی شد، اگر احتمال پیروزی را میداد لحظه ای درنگ نمی کرد.


آیت اله ملک حسینی گفت:اینکه مقام معظم رهبری می گویند جنگی نخوابد شد به این منظور نیست که آنها تجهیزات ندارند و ضعیف هستند، بله بدین منظور است که ما اقتدار داریم.



وی در ادامه تاکیدکرد: آنها به دلیل خوف ار ایمان، تقوا و اقتدار نیروی های مسلح این مرز وبوم است که جرات حمله مسلحانه ندارد.

 

---


نماینده مردم در مجلس خبرگان تاکیدکرد: این اتفاق رخ داده را در واقع یک عزت برای سپاه و نیروهای جبهه مقاومت می دانم، وقتی دشمن خدا با شما دشمنی می کند این عزت اللهی است و وقتی دشمن خدا با شما دوستی می کند این ذلت اللهی است.


وی گفت:باید منتظر برکات این اتفاق بود، زمینه را برای مطالعه مردم و سپاه در دشمن شناسی بیشتر فراهم می کند، در وهله اول باید آگاهی نسبت به این موضوع صورت گیرد و اگر حرکتی می خواهد صورت گیرد باید هماهنگ باشد و وحدت اجتماعی ایجاد شود.

 

---


وی با اشاره به حضور فعال و سپاه و بسیج در مواجهه با سیل اشاره کرد و افزود: نوع حضور سپاه و ارتش در مقابله با سیل بی نظیر بود و این آمادگی باید حفظ شود، آگهی این نیروها به میدان نمی آمدند چه سرنوشتی در انتظار آن مردم سیل زده بود.


آیت الله ملک حسینی در ادامه گفت: حضور موکب های اربعین واقعا یک حرکت با ارزش   و باید احساس عزت بکنید چرا که حضور سیدالشهدا را در دفاع از مظلوم  واین سیل آزمون بزرگی بود هم برای مسوولان و هم برای و مردم از این آزمون سربلند بیرون آمدند و جای شکر دارد، در مصیبت ها نباید ناشکری کرد و به خداوند پناه برد.
 

 

---


وی رمز پایدار و ماندگاری انس و الفت ایجاد شده در سپاه را با نقل روایتی از حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد و گفت: عدالت پیوندهای اجتماعی و عاطفی را ایجاد می کند و تحکیم می بخشد، جلوگیری از دروغ، تهمت، و رذیلت های اخلاقی در یک مجموعه باعث عدالت می شود، و این اتفاق در سپاه فتح استان رخ داده است.


آیت الله ملک حسینی مجددا عید نوروز، ولادت امیرالمؤمنین(ع)، بعثت پیامبر اکرم(ص)، روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) را به پاسداران سپاه فتح تبریک گفت و سپاه را تحکیم بخش وحدت درجامعه خواند.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1398, 08:05



» اخبار مرتبط:

  • نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد/سوابق
  • تغییرات در سپاه شهرستان های باشت و لنده
  • فرمانده جدید سپاه فجر فارس معارفه می شود/ خداحافظی غیب پرور با فارس
  • فرمانده سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟