مشروح اخبار


» وقوع 22 تصادف در کهگیلویه و بویراحمد/خدمات رسانی به 115 بیمار اورژانسی/ ایست قلبی جان دو نفر را گرفت



مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از خدمات رسانی اورژانس در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۵ بیمار اورژانسی خبر داد و گفت: ۲ نفر قبل از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داده بودند.


به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحم، جلال پوران فرد اظهار داشت: از دیروز صبح الی امروز ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۹ فروردین ۹۸ اورژانس جاده و شهری به ۱۱۵  مصدوم ترافیکی و غیر ترافیکی خدمات رسانی کرده است.


وی با بیان اینکه در طی این مدت ۲۲ فقره تصادف رخ داده است، افزود: در این تصادفات در مجموع ۳۰ نفرمصدوم شدند که ۲۷ نفر به بیماران انتقال داده شدند و ۳ نفر توسط پرسنل در محل درمان سرپایی شدند.


رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در یک روز گذشته  در ماموریت‌های غیر ترافیکی اورژانس جاده‌ای ۳۵ مورد و اورژانس شهری ۵۸ مورد به بیماران امداد رسانی کردند، ادامه داد: تعداد ۵۳ مورد بیمار در شهر و جاده به بیمارستان های استان منتقل و بستری شدند و ۴۰ بیمار  دیگر در محل بعد از ارایه خدمات و وضعیت بهتر به صورت سرپایی مداوا شدند.


پوران فرد بیان کرد: در طی این مدت نیز دو مورد از بیماران غیر ترافیکی قبل از رسیدن اورژانس در منزل به دلیل ایست قلبی و تنفسی جان باخته بودند.



تاریخ انتشار : 29 فروردین 1398, 08:39



» اخبار مرتبط:

  • دو تصادف با ۱۳ مصدوم/ نجات بیمار قند خونی با اورژانس هوایی یاسوج
  • 90 مصدوم طی 48 ساعت گذشته در جاده های کهگیلویه و بویراحمد/امدادرسانی اورژانس هوایی یاسوج به کودک5 ساله دچار سوختگی 40درصد
  • یک کشته و 12 مصدوم در پی 4 واژگونی خودرو در بویراحمد
  • 13 مصدوم در 2 تصادف/برخورد وانت نیسان با پراید در سرفاریاب 9 مصدوم برجای گذاشت
  • 6 مصدوم در پی برخورد زنجیره ای سه خودرو در محور یاسوج-اصفهان/تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟