مشروح اخبار


» رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی در پیامی روز معلم و کارگر را تبریک گفت+متن پیام



رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی در پیامی روز معلم و کارگر را تبریک گفت

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی با صدور پیامی اعلام کرد: 12 اردیبهشت ماه؛ سالروز شهادت استاد فرزانه"علامه مرتضی مطهری"روز معلم نام گرفت تا راه و منش"مطهری"سرمشق همه اساتید، معلمان وآموزگاران ایران اسلامی باشد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

دوازدهم اردیبهشت؛ روز پاسداشت مقام و منزلت انسان‌های وارسته و فداکاری است که از عمق جان عهده‌دار تعلیم و تربیت نسل آینده و پایه گذار پیشرفت و تعالی جامعه‌ به سوی کمال هستند.

روز معلم؛ مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسئولیت خطیرفرهنگیان در امر تعلیم و تربیت است و این مهم، بیانگر لزوم توجه ویژه به"آموزش و پرورش" به عنوان زیر ساخت فرهنگی، تربیتی و علمی جامعه بوده و معلمان در شکل گیری جامعه دینی با گفتمان قرآنی نقش کلیدی دارند.
*اعضای محترم شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی با تبریک این روز بزرگ به همه فرهنگیان شریف، در این پیام آورده است؛ یاد و خاطره جانفشانی‌های معلمان شهید، جانباز، ایثارگر و بویژه استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری را گرامی می‌داریمو این روز بزرگ را خدمت تمامی معلمان به خصوص معلمان شهر قلعه رئیسی و همچنین این روز را خدمت سه معلم عزیز که عضو شورای اسلامی هستند تبریک عرض می کنم و امیدواریم در زندگی و شغل مقدس خود موفق و موید باشند.*
همچنین این ایام تقارن پیدا کرد با روز کارگر 

انصافا کارگران و معلمان ما در همه صحنه‌ها و معرکه‌ها حضوری فعال و جانانه داشته‌اند چه در دوران شکل گیری و پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس و چه در مقاطع بعدی. همواره شاهد رشادت‌ها، پایمردی‌ها و جان فشانی‌های آنها بوده‌ایم.

در کنار این امور باید به این نکته باید اشاره کرد که کارگران و معلمان مشکلات و تنگناهایی در زندگی و معیشت خود دارند که باید به آنها رسیدگی شود.

لذا روز کارگر را خدمت عزیزان کارگر در شهرداری قلعه رئیسی و همچنین دیگر ادارات مستقر در سطح بخش تبریک عرض می کنیم و امیدواریم مسئولین ذیربط توجه ویژه ای به شغل عزیز کارگری داشته باشند.

سیدحسن آرمند
رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی



تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1398, 14:45



» اخبار مرتبط:

  • قدرشناسی شورای شهر قلعه رئیسی باتجلیل از معلمان
  • تقدیر از معلمان قلعه رئیسی توسط امام جمعه+ تصاویر
  • معلم چاروسایی در روز معلم عازم زندان شد
  • پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته معلم
  • پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش گچساران به مناسبت فرا رسیدن روز معلم
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟