مشروح اخبار


» ابراز نگرانی رئیس هیات شنای کهگیلویه وبویراحمداز فعالیت استخرهای بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد: آموزش شنا در استخرهای استان غیر قانونی است /استخر داران برای سود بیشتر از کسانی استفاده می‌کنند که نه کارت مربی گری دارند و نه کارت باز آموزی



رئیس هیات شنای کهگیلویه وبویراحمداز فعالیت استخرهای بدون مجوز در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: آموزش شنا در استخرهای استان غیر قانونی است.

به گزارش خبرنگار راک  نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،پژمان بارون زاده  گفت:استخر ها باید پروانه فعالیت داشته باشند و این پروانه ها باید پس از تایید توسط هیات شنا و نجات غریق از سوی اداره ورزش و جوانان صادر شود؛ اما برخی از آنها بدون مجوز هستند و یا اگر مجوز دارند توسط اداره ورزش و جوانان بدون تاییدیه هیات شنا و نجات غریق صادر شده است.

وی افزود:آموزش شنا که در استخرهای استان اجرا می‌شود طبق قانون و مصوبه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون شنا غیر قانونی است و بایستی این آموزش ها حتما در مدارس شنای ثبت شده و دارای مجوز فدراسیون انجام شود.

بارون زاده گفت: باید بررسی شودبا وجود نبود مدرسه شنا چگونه خانواده ها و آموزش وپرورش اجازه آموزش به فرزندان و دانش آموزان را می‌دهند.

رئیس هیات شنای کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: آموزش باید در چهار چوب مدرسه شنا و با مربیانی که هر ساله باز آموزی می‌شوند اجرا شود.
وی با بیان اینکه استخر داران برای اینکه سود بیشتری داشته باشند از کسانی استفاده می‌کنند که نه کارت مربی گری دارند و نه کارت باز آموزی اما در عوض مبالغ زیادی هم از مردم دریافت می کنند، تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بایدنسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.
وی افزود : در حین شنا اگر برای شناگران مشکلی ایجاد شود هیات شنا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
بارون زاده گفت: آموزش پرورش بداند که استخرها و مربیان شنا مجوز فعالیت ندارند وبا این وجود نباید طرح شنای دانش آموزان به راحتی در این استخرها اجرا شود.










تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1398, 08:11



» اخبار مرتبط:

  • رییس جدید هیات شنای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • کلاس داوری درجه 3 شنای بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد در گچساران برگزار گردید
  • خبر ورزشی /کهگیلویه وبویراحمد
  • مرگ پسر 19 ساله در استخر پلمپ شده!
  • بانوی کهگیلویه و بویراحمدی رئیس مجمع مربیان خانم و عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟