مشروح اخبار


» زیرساخت ترافیکی یاسوج تا 750 سال دیگر تأمین است



حسین صابری  در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هر کس در این جلسه هر چیز به ذهنش اعم از کارشناسی و غیر کارشناسی رسید بیان کرد و من هم می‌خواهم امروز بر اساس همین رویه در مورد زیرساخت ترافیکی در این استان و به خصوص در شهر یاسوج اظهار نظر کنم.

حسین صابری در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هر کس در این جلسه هر چیز به ذهنش اعم از کارشناسی و غیر کارشناسی رسید بیان کرد و من هم می‌خواهم امروز بر اساس همین رویه در مورد زیرساخت ترافیکی در این استان و به خصوص در شهر یاسوج اظهار نظر کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خدا پدر کسی را بیامرزد که خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج را این‌گونه عریض و وسیع ساخت!! و امروز به واسطه این خدمت انجام گرفته شاهد هستیم که شش خودرو همزمان می‌توانند در بلوارهای این شهر از کنار هم عبور کنند.

رئیس شورای حمل و نقل و ترافیک در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به گونه‌ای این معابر و بلوارها را ساخته‌اند که خودروها با سرعت 80 کیلومتر دور میدان استانداری دور می‌زنند و من خیلی از اوقات این صحنه‌ها را تماشا می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در میدان امام حسین شهر یاسوج و به عبارتی میدان استانداری در وسط خیابان می‌توان پارکینگ و دکه و مغازه احداث کرد و من تاکنون به جز میدان قدیم امام حسین تهران در سال‌های بسیار دور چنین میدانی با این همه عرض خیابان ندیده بودم.

صابری با بیان اینکه شهری در کشور نیست که به اندازه یاسوج بلوار داشته باشد، تصریح کرد: به چشم خود در میدان امام حسین یاسوج خودرویی را دیدم که در یک ضلع میدان به راحتی دور زد و راه خود را ادامه داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همین امر را موجب و علت اصلی رانندگی‌های عجیب و غریب در این شهر دانست و گفت: با کمال تعجب باید بگویم که امروز صبح برای نخستین بار در محل ورودی میدان امام حسین و در مقابل صدا و سیما خودرویی حق تقدم را رعایت کرد و چراغ زد و روی خط سیاه جاده (همان خط سفید) توقف نکرد و اجازه داد که من با خودروی خودم عبور کنم که این هم یک راننده خانم بود.

وی با بیان اینکه توده مردم نمی‌توانند این همه بی‌نظمی را از ما قبول کنند، تصریح کرد: در شهر یاسوج پیاده‌روها 10 درصد ایمنی را برای عابر پیاده ندارند.

صابری به طرح جامع ترافیکی شهر یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: حالا قرارداد این طرح بسته شده و کاری هم صورت نگرفته که من به دنبال نبش قبر کارهای گذشته نیستم ولی باید شهرداری خودش تکلیف آن را مشخص کند.

 

حاشیه‌ها

*استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیایید این وضعیت را درست کنید تا نگفته‌اند یک پراید به بچه‌ای برخورد کرده و ضربه مغزی شده است چرا که آدم هم حوصله‌ای دارد و ممکن است حوصله من از این بابت به سر رود.

 

*صابری به خطوط سفید جاده‌ای در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: اگر به این خطوط خط سیاه بگوییم بهتر است که از آن به عنوان خط سفید نام ببریم.

 

*رئیس شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد رانندگی در یاسوج را به صحرای محشر تشبیه کرد و گفت: اگر این گونه که در یاسوج خودروهای ما میانبر زده و با این سرعت میدان‌ها را دور می‌زنند تحریم‌ها را دور می‌زدیم اکنون پدر آمریکا را بیش از این درآورده بودیم.

 

*صابری گفت: یواش یواش دارم می‌ترسم از این نوع رانندگی‌ها و با این وضعیت مجبورم کانتینری برای خود در محوطه استانداری برپا ‌کنم تا مجبور نباشم با ماشین در این شهر تردد کنم.

 

*وی از تردید خود برای جریمه کردن یکی از خودروهای پلیس خبر داد و گفت: خودروی پلیس در میدان امام حسین 20 متر مانده به جدول پیاده‌رو و 50 متر مانده به جدول میدان پارک کرده بود که می‌خواستم با دو مأمور سرنشین آن برخورد کنم.



تاریخ انتشار : 22 مهر 1391, 06:47



» اخبار مرتبط:

  • تحصن کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عدم پرداخت مطالبات معوقه
  • سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
  • آن مرد آمد ،آن مردبومی واصلاح طلب آمد
  • تخریب ورزشگاه تختی
  • 3 کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور یاسوج - بابا میدان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟