مشروح اخبار


» دعوت امام جمعه قلعه رئیسی از مردم برای حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس+متن پیام



دعوت امام جمعه قلعه رئیسی از مردم برای حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس

هر ساله به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم جهان اسلام به خصوص ایران اسلامی به خیابان ها آماده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند و امسال با توجه به تشدید تجریم و ادعاهای آمریکا ضرورت بر حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی بزرگ است لذا مردم همیشه در صحنه قلعه رئیسی همچون دیگر مردم استان امسال هم باشکوه خاصی در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد لذا امام جمعه قلعه رئیسی در یپامی از مردم شریف چاروسا و قلعه رئیسی خواستند تا امسال هم مردم حضور پررنگی داشته باشند.
بسمه تعالی
به اطلاع برادران و خواهران وشیعیان مولا علی علیه السلام وصیت آن امام مظلوم ایستادگی و مقابله با ظالم و حمایت از مظلوم است حضور در راهپیمایی روز قدس روز زنده بودن آرمان امیرالمومنین علیه السلام است.
از مردم سراسر شیعه استان ما انتظار عمل به وصیت مولا علی علیه السلام است از مردم شریف چاروسا و شهر قلعه رئیسی که خود الگو و پرچمدار ولایت مداری هستند ان شاءالله در روز جمعه این وصف زیبایی که لایق آن هستند را مثل همیشه به نمایش خواهند گذاشت.
از همه برادران و خواهران جوانان عزیز و مردم شریف جهت عمل به این دستور خدای متعال و انبیاء و اولیاء وبرای لبیک به ندای مسلم امام زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دعوت بعمل می آید.
یقینا حضور شما عزیزان عمل صالح و موجب خشنودی خدای متعال و امام عصر عج و بیعت مجدد با آرمانهای و ارزشهای انقلاب اسلامی وان شاء الله منتج به سقوط رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی امت اسلام خواهد بود.
صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' 



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1398, 13:39



» اخبار مرتبط:

  • حضور مردم شهر قلعه رئیسی در راهپیمایی 22بهمن نماد در صحنه بودن آنهاست برای این انقلاب.
  • زمان و مکان مراسم عاشورای حسینی در قلعه رئیسی مشخص شد
  • راهپیمایی روز جهانی قدس در قلعه رئیسی برگزار شد+تصاویر
  • طی پیامی امام جمعه، بخشدار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا از حضور حماسی مردم قلعه رئیسی در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند
  • طی پیامی امام جمعه، بخشدار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا از حضور حماسی مردم قلعه رئیسی در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟