مشروح اخبار


» ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه باید شکوفا شود/خدمت صادقانه،مبنای کاری ادارات استان



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با همدلی، تلاش جهادی و رفع موانع، ظرفیت های استان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با همدلی، تلاش جهادی و رفع موانع، ظرفیت های استان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.
به گزارش راک نیوز،حسین کلانتری به همراه معاون سیاسی، معاون اقتصادی و تعدادی از مدیران کل ستادی با حضور در محل دفتر حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج با وی دیدار و گفتگو کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست عنوان کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم این استان نصیبم شد و امیدوارم با هم اندیشی و همدلی بتوانیم در راستای توسعه استان گام برداریم.
وی با تاکید بر وجود ظرفیت های فراوان در استان، گفت: این مردم شایسته این محرومیت ها نیستند و با تمام وجود و اعتماد به مجموعه همکاران تلاش می کنیم که مشکلات برطرف شود.
کلانتری بیان کرد: هرگونه کم فروشی در خدمت به مردم ظلم است و به طور قطع با مدیران کم کار برخورد می شود.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه با آداب و رسوم استان آشنایی دارد، تاکید کرد: تا آخرین نفس برای خدمت به این مردم تلاش می کنیم.
حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه استان قبل از انقلاب از حداقل امکانات محروم بود، ابراز کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون این استان دارای مراکز آموزش عالی و پیشرفت در بخش های مختلف است.
وی بیان کرد: درست است که از عمق محرومیت ها کاسته شده ولی هنوز مشکلاتی وجود دارد و می طلبد با برنامه ریزی اصولی برای برطرف کردن این مشکلات اقدام شود و بدون شک مردم قدردان خدمتگزاران واقعی هستند.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1398, 11:17



» اخبار مرتبط:

  • اعتبارات استان در سال ۹۷ به صورت متوازن و عدالت محور توزیع می شود
  • نگرانی رسانه‌ها و مردم برایم ارزشمند است
  • در دیدارنمایندگان استان در مجلس با فرزند آیت الله ملک حسینی چه گفته شد؟
  • تاجگردون: در آینده نزدیک کلمه محرومیت از کهگیلویه وبویراحمد برداشته می شود
  • معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:تغییر مدیران غیرهمسو با دولت/مدیران شهرستان‌ها تغییر پیدا می‌کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟