مشروح اخبار


» تجمع معترضین به صدور حکم جلوی دادگستری چاروسا



تجمع معترضین به صدور حکم جلوی دادگستری چاروسا

به گزارش راک نیوز از کهگیلویه، جمعی از مردم بخش چاروسا در جهت صدور حکم انتخاباتی صبح امروز جلوی دادگستری چاروسا تجمع کردند.
پس از صدور حکم دعواهای انتخاباتی چاروسا در روز 30خرداد 98 احکام به صورت جداگانه صادر شد که عده ای از احکام صادره مورد اعتراض مردم واقع شد و همین سبب شد تا جمعی از معترضین در جلوی دادگستری تجمع وبا نصب بنر و پلاکارد خواهان عدالت در تمامی پرونده ها شوند.
تجمع به صورت کاملا سکوت و تنها از حضرت آیت الله رئیسی و حجت الاسلام مزارعی خواهان برقراری عدالت در این پرونده شدند.
معترضین با تبریک هفته قوه قضائیه و با تقدیر از رئیس کل دادگستری استان و جانفشانی ایبشان در سطح استان گفتند: درگیری را افراد دیگیری رقم زدند که در احکام نامی از آنها برده نشد و تمامی بندهای احکام به نحویی از ما نامبرده شد و برای ما که در درگیری نقشی نداشتیم و کسانی که مورد هجوم قرار گرفتند حکم صادر شد اما برای کسانی که عاملین درگیری بودند و در درگیری حضور داشتند حکمی صادر نشد که واقعا گلایه و خواستار عدالت در دادگستری هستیم و خواهان ورود رئیس کل دادگستری استان به این پرونده هستیم و پرونده را مجددا پیگیری کند.
سعادت فر رئیس دادگستری چاروسا هم در این خصوص از معترضین خواست تا نسبت به احکام صادره اعتراض تا در مراجعه قضایی پیگیری شود.
گفتنی است، پس تغییرات در انتخابات چاروسا دعواهای بین طرفین در انتخابات شورای اسلامی شهر رخ داد که سبب دعواهای خیابانی شد و پس از حدود دو سال حکم صادر که در صدور حکم تبعیدی، جریمه نقدی و حبس مشاهده می شود.

 

 

 




تاریخ انتشار : 5 تیر 1398, 05:39



» اخبار مرتبط:

  • تودیع ومعارفه رئیس دادگاه عمومی چاروسا
  • عده ای با تجمع جلوی دادگستری برازجان
  • امکانات ورزشی و یک ورزشگاه در سطح بخش /خواسته بحق جوانان شهر قلعه رئیسی/آقای استاندار صدای ما را بشنو
  • رئیس دادگستری چاروسا: رفع اختلافات با سابقه 15 ساله چاروسا به همت دادگستری/ تقدیر از رئیس کل دادگستری استان
  • با حضور مسئولان رئیس دادگاه عمومی چاروسا منصوب شد+تصاویر/سعادت فر از خارک بوشهر آمد شفیعی به کنگان بوشهر رفت
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟