مشروح اخبار


» برگزاری نشست تخصصی کارگروه محرومیت‌زدایی کهگیلویه و بویراحمد



نشست تخصصی کارگروه محرومیت‌زدایی کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور بحث و بررسی پیرامون توسعه اشتغال پایدار در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از یاسوج، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه تخصصی محرومیت‌زدایی با حضور جمعی از اعضا هیئت‌علمی دانشگاه‌های آزاد، دولتی، علمی کاربردی و پارک علم و فن‌آوری استان در محل کمیته امداد برگزار شد. 
قباد مبشری افزود: این نشست متناسب باسیاست‌های جدید کمیته امداد در خصوص انجام تمهیدات لازم در زمینه توسعه اشتغال پایدار مشاغل نوین با بازدهی بالا و استفاده از تکنولوژی و تفکرات نوین تشکیل شد. 
مبشری با طرح بیان رسالت کمیته امداد در حوزه اشتغال مولد، کارآفرینی و کاریابی گفت: ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت استارتاپ ها و کسب‌وکار نوین موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و اعضا آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در کاهش فقر و تولید اشتغال پایدار با کمیته امداد اعلام کردند. 
وی ضمن اشاره به اینکه باید متولیان مرتبط با مشاغل و کسب و کار جدید و نوین در استان معرفی و پس از دسته‌بندی زمینه و بستر ارتباط آنان با کمیته امداد فراهم شود، گفت: بسترهای لازم جهت مشاغل جدید از جمله تولید انرژی خورشیدی، کاشت گیاهان دارویی و پرورش دام بر اساس ظرفیت‌های دانش‌بنیان با همکاری کارگروه تخصصی و بسترهای موجود در استان در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد.  
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1398, 09:34



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/جزییات
  • انتصاب جدید در شهرستان باشت
  • کسب رتبه اول کمیته امداد استان در اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور
  • سه انتصاب جدید در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • در سال گذشته محقق شد کمک ۴,۹ میلیارد تومانی مؤسسات خیریه و ادارات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟