مشروح اخبار


» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد: راه گذر از توسعه نیافتگی تاریخی استان، کار گروهی است



رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمدگفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای رسالتی که برعهده دارد، ظرفیت های بودجه ۹۸ را برای همه دستگاه ها آماده و در اختیار آنان قرار داده است.

به گزارش خبرنگارراک نیوز  از یاسوج، حسن نوروزی در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمانی است که راهبرد توسعه معرفی می شود، گفت: برای اینکه این نقش را که بار معنایی و معنوی بسیار سنگینی دارد ایفا کنیم، نیاز به کار تیمی و استفاده از همه مستندات است.
وی با تاکید بر لزوم انجام کار گروهی و منسجم، خاطر نشان کرد: راه گذر از این توسعه نیافتگی تاریخی کار گروهی است. نوروزی تدوین توسعه برای ۴۵۵ روستا تا پایان سال جاری را یکی از کارهای در دست اقدام عنوان کرد و افزود: تدوین سند توسعه موضوع مهمی است؛ اما نظارت بر حسن اجرای این سند مهمتر است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،عملیاتی شدن کمک های فنی اعتباری در استان را یک گام مثبت و اثر ارزشمند ارزیابی کرد و ابراز داشت: بخشودگی ۵۰ درصد نرخ سود تسهیلات برای سرمایه گذاران که در محیطی نامطمئن فعالیت می کنند، می تواند کمک موثری باشد. وی مردمی کردن اقتصاد را یکی از رئوس اصلی اقتصاد مقاومتی عنوان و تصریح کرد: سرمایه گذاری و ارتقای اشتغال زایی با محوریت بخش خصوصی توسعه پایدار را به همراه دارد وباید ظرفیت سازی در این بخش به شکل مطلوبی عملیاتی انجام شود.
نوروزی به مدیریت اعتبارات هزینه ای استان اشاره کرد و گفت: بازنشستگانی که تا پایان سال ۹۶ بازنشسته شدند، در سال ۹۷ مطالبات مانده مرخصی خود را به طور کامل دریافت کردند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر مطالبات مرخصی بازنشستگان سال ۹۷ نیز با تخصیص ۱۰۰ درصدی عملیاتی و ۳۵ درصد نقدینگی آن محقق شده است.
نوروزی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته دولت، خاطر نشان: ۷۶ دستگاه، اداره، بانک و شرکت در سطح استان در شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابی شد و از دستگاه های برتر در هفته دولت تقدیر می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: برنامه ریزی برای استفاده از همه ظرفیت های موجود یکی از راهکارهای رفع مشکلات و حرکت در مسیر توسعه است. وی رمز موفقیت در این راه را آشنایی کامل با قوانین کشور عنوان و تصریح کرد: مدیران تمام دستگا هها باید ظرفیت ها رو بشناسند و در وزارتخانه ها دنبال مطالبه گری باشند.
نوروزی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای رسالتی که برعهده دارد، ظرفیت های بودجه ۹۸ را برای همه دستگاه ها آماده و در اختیار آنان قرار داده است. وی گفت: وظیفه و رسالت ما که شناسایی و مشخص کردن ظرفیت های موجود و معرفی به مدیران است انجام شد و مسیر مشخص گردید ؛ اکنون نوبت مدیران است که  با حرکت در این مسیر فضا را به گونه ای فراهم کنند ‌که نهایت آن خدمت به مردم و توسعه استان بدون شعار و آرمانگرایی با بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها باشد.



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1398, 15:40



» اخبار مرتبط:

  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد: راه گذر از این توسعه نیافتگی تاریخی، کار گروهی است
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی از حوزه فرهنگ و هنر
  • بررسی سند توسعه شهرستان بهمئی به عنوان پایلوت با حضور استاندار
  • بخشی از مطالبات فرهنگیان بازنشسته کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟