مشروح اخبار


» همایش یک قرن مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود



خرمدل به توانمندی های استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود کهگیلویه و بویراحمد با داشتن یک درصد وسعت ایران و جاذبه‌های زیاد گردشگری به استان چهارفصل و پایتخت طبیعت ایران لقب گرفته است که می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد و باعث رونق و توسعه استان شد

به گزارش راک نیوز؛فرمانده سپاه فتح استان در ششمین جشنواره مالک اشتر به دلاورمردی ها و رشادت های مردم کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت : مردم این استان در تمامی صحنه های انقلابی و مبارزاتی حضوری چشمگیر داشتند و این به گونه ای است که در حکومت پهلوی به وسیله دولت شاهنشاهی بمباران هوایی شدند ولی باز دست از مبارزات خود برنداشتند.

 سردار حمید خرمدل همچنین با حضور چشمگیر مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویر احمد را در دفاع مقدس یادآور شد و افزود از هر ۱۷۵ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱ شهید تقدیم این انقلاب شده و این نشان از روحیه بالای ولایتمداری است که در همین راستا و به پاس دلاورمردی های این بزرگ مردان همایش یک سرد مقاومت را به زودی در استان برگزار خواهیم کرد و از رشادت های آنها تجلیل می کنیم .
 وی گفت استان کهگیلویه و بویراحمد سرداران و سربازان ارزشمند و شهیدی دارد که سعی داریم این بزرگان را به نحو مطلوب و در خور شأن آنها به دیگر نقاط کشور معرفی کنیم.
خرمدل به توانمندی های استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود : کهگیلویه و بویراحمد با داشتن یک درصد وسعت ایران و جاذبه‌های زیاد گردشگری به استان چهارفصل و پایتخت طبیعت ایران لقب گرفته است که می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد و باعث رونق و توسعه استان شد.
فرمانده سپاه فتح استان همچنین به رشد علمی جوانان استان نیز اشاره کرد و گفت : پس از سفر رهبر معظم انقلاب جوانان این استان از لحاظ علمی رشد چشمگیری داشتند به گونه‌ای که امروزه شاهد جوانان تحصیل کرده زیادی در مقاطع مختلف رشته‌های متعدد تحصیلی از جمله دکتر هستیم.
سردار خرم دل موفقیت های سپاه فتح استان را در حوزه اشراف فرماندهی نیز یادآور شد و افزود : هر سه ماه یکبار برنامه ها و واحد های مختلف توسط معاونت اشراف فرماندهی سپاه فتح رصد می شود که از سال گذشته تاکنون در این خصوص موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آمده که می توان به کسب مقام دوم تا پنجم کشوری برخی از حوزه‌ها و معاونت‌ها اشاره کرد.
 وی همچنین به برگزاری جشنواره مالک اشتر اشاره کرد و گفت : امسال برای نخستین سال درس همه نواحی و تیپ ۴۸ فتح استان این جشنواره برگزار شده و در جشنواره استانی که امروز برگزار شد از ۷۵ برگزیده از بسیجیان و فرماندهان سپاه فتح استان تجلیل شد و هفته آینده نیز از برگزیدگان کل کشور در تهران تجلیل می شود.

همچنین در این جشنواره سردار عبداللهی معاون بهداشت درمان کل سپاه پاسداران کشور عملکرد نیروهای سپاه را از مدل مفهومی عملکرد صالحان از نگاه قرآن و دیدگاه رهبری برای میهمانان توضیح داد و گفت: اثرات کلی اشراف فرماندهی کاملاً بی سابقه است و با این برنامه می توان بر نیروهای مسلح زیرمجموعه اشراف کامل داشته باشیم.

سردار عبداللهی همچنین اشراف فرماندهی را یک ظرفیت مدیریتی قوی دانست و افزود: اشراف فرماندهی نقاط قوت و ضعف را به خوبی نمایان می کند.
وی گفت: فرمانده اشراف باید جهت گیری خود را به سمت بهره‌وری بیشتر تنظیم کند .



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1398, 17:05



» اخبار مرتبط:

  • ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در ششمین جشنواره استانی مالک اشتر خوش درخشید
  • فرمانده سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • برای دومین سال پیاپی: بسیج هنرمندان کهگیلویه مقام برتر جشنواره استانی مالک اشتر را کسب کرد
  • فرمانده ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • همایش «شیرمردان برنوبدست ولایت»درکهگیلویه و بویراحمد برگزارمی شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟