مشروح اخبار


» نشست هم اندیشی كاركنان امور منشی گری و ماشین نویسی شركت نفت و گاز گچساران برگزار شد



نشست هم اندیشی ، ارزیابی عملکرد و مروری بر قوانین امور منشی گری ، ماشین نویسی و کارمندان دفتری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار گردید.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران؛سرپرست امور منشی گری و ماشین نویسی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این نشست ضمن خیر مقدم و عرض تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت با تشکر از همکاران پر تلاش در امور منشی گری اظهار داشت : مدیریت دفتری ذاتا شامل فراهم آوردن گزارشات و وارد کردن داده ها در راستای حفظ سلسه مراتب و سیاست های سازمان است .
خانم بن رشید افزود : به طور کلی امور منشی گری شغلی پر مسؤلیت و استرس زا است که با نهایت دقت و صحت بایستی انجام پذیرد زیرا از مدیریت تا زیر مجموعه های سازمان را تحت تاثیر قرار می دهد .
وی هدف از هم اندیشی و برگزاری این جلسه را استماع مشکلات مربوط به این امور عنوان کرد و افزود: راهکارهای تسریع در پیشبرد وظایف با ارائه پیشنهادات چه بصورت حضوری و یا غیر حضوری گام مهمی در حل آن می باشد و در راستای نیل به اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی ادای دین می گردد.
بن رشید در ادامه یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافعان حرم و شهدای بمباران تاسیسات نمود و گفت: از شما خواهران عزیز و همکاران ولایتمدار می خواهم که با پوشش حجاب خود در محل کار و در جامعه راه شهیدان را همچنان استوار بگردانید .



تاریخ انتشار : 23 مرداد 1398, 20:06



» اخبار مرتبط:

  • براساس حکم صیدالی؛رحیمی به عنوان رییس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد
  • مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران؛استفاده از توان داخلی و فناوری های نوین؛ ركن اصلی بهره‎وری در صنعت نفت
  • تقدیر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن
  • بهره برداری از ۶ پروژه روشنایی خورشیدی در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران
  • گردهمایی رفع چالش‌های اجرایی سیستم‌های استقرار یافته QHSE مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد+جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟