مشروح اخبار


» شليك مرگبار به پسر قهر كرده از خانه پدر



عامل شليك گلوله به پسر قهر كرده از خانه پدر كه وي را به قتل رسانده است بزودي از سوي قضات دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.
به گزارش  راک نیوز به نقل از ایران اوايل شهريورماه سال گذشته مأموران كلانتري ۱۲۰ سيدخندان در جريان مرگ مرد جوان كه از پهلو هدف گلوله قرار گرفته بود قرار گرفتند و خود را به بيمارستان رسالت رساندند.

كارآگاهان در جريان بررسي‌ها دريافتند كه دو مرد و يك زن سوار بر خودروي پرايد قرباني را به بيمارستان برده و پا به فرار گذاشتند.

همزمان زني نيز به بيمارستان رسالت مراجعه كرد و گفت: دقايقي پيش مردي با تلفن همراه پسرم با من تماس گرفت و مدعي شد پسرم علي مجروح شده و در بيمارستان رسالت بستري است.

اين زن وقتي بر بالين پسرش حضور يافت و با پيكر غرق در خون و بي‌جان بچه‌اش روبه‌رو شد، با صداي لرزان و بغض آلود، گفت: سه روز پيش پسرم با من و پدرش قهر كرد و با پرايدش، از خانه خارج شد. در اين مدت بارها به تلفن همراهش زنگ مي‌زدم اما جواب نمي‌داد تا اينكه امروز مرد غريبه‌اي با من تماس گرفت و گفت: پسرم تصادف كرده و در بيمارستان بستري است بلافاصله خودم را به اينجا رساندم.

با اين ادعاهاي مادرانه تيمي از كارآگاهان پليس به دستور بازپرس شهرياري از دادسراي امور جنايي تهران مأموريت يافتند تا زن و مردان ناشناس را شناسايي كنند.

در حالي كه تحقيقات براي دستگيري عامل شليك مرگ ادامه داشت كارآگاهان پرايد علي را در يكي از خيابان‌هاي تهران پيدا كردند كه رها شده بود و در بازرسي با دفترچه يادداشت يك زن مواجه شدند.

در اين ميان نيز مردي به نام محسن در تماس تلفني به كارآگاهان گفت: روز جمعه علي با من تماس گرفت و گفت: مقابل خانه‌مان است. از آنجا كه نامزدم خانه بود و مي‌خواستم او را به خانه پدرش ببرم، از علي خواستم كه ما را به فشم ببرد سوار خودرويش شديم و به سمت فشم حركت كرديم اما جاده يك طرفه بود و مجبور شديم كه به تهران برگرديم. در ميدان رسالت با مهدي و محمد كه سوار موتوسيكلت پولسار قرمزرنگ بودند، روبه‌رو شديم. چون محمد قاچاقچي مواد مخدر است، مي‌خواستيم از وي مواد مخدر بگيريم ناگهان بين ما بر سر قيمت مواد مخدر مشاجره لفظي درگرفت و محمد به سمت علي شليك كرد. امير پشت فرمان نشست و علي را به نزديكترين بيمارستان منتقل كرديم.

بدين‌ترتيب محمد به خاطر قتل عمد دستگير و در بازجويي‌ها گفت: آن شب به همراه مهدي دوستم مي‌خواستم بروم مواد مخدر بخرم كه خيلي اتفاقي با دوستم حسن، امير و علي روبه رو شدم آنان به بهانه خريد مواد مراصدا زدند و كوله‌پشتي‌ام را كه پر از مواد و يك ميليون و ۲۰۰ هزارتومان پول بود از پشتم قاپيدند و فرار كردند من نيز براي اينكه آنان را متوقف كنم اقدام به شليك كردم كه گلوله‌اي به پهلوي علي اصابت كرد.

داديار آرش صيفي پس از مطالعه پرونده، كيفرخواست وي را صادر كرد. اين قاتل قرار است كه بزودي در دادگاه كيفري استان تهران به پاي ميز محاكمه برود.



تاریخ انتشار : 27 مهر 1391, 07:08



» اخبار مرتبط:

  • مرگ يك مرد در شليك پليس
  • وظیفه شناسی به قیمت جان/قتل دو مامور پليس تهران
  • بي‌گناهي در يك صحنه مرگبار
  • حوادث-خودكشي مردي كه روي همسرش اسيد پاشيد
  • مرگ داماد، سر سفره ناهار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟