مشروح اخبار


» مرگ داماد، سر سفره ناهار



آخرين بزم داماد جوان در خانه پدر زن به قيمت جانش تمام شد و سفره ناهار رنگ خون گرفت. امين كه به همراه برادرش براي ديدن نامزد جوانش به مهماني رفته بود، نمي‌دانست بر سر سفره غذا قرباني يك كينه قديمي خواهد شد.
 
به گزارش ایران ماجراي اين مهماني خونين از وقتي در دستور پيگيري پليسي و قضايي قرار گرفت كه همسايه‌هاي يك خانواده دشتستاني هنگام ظهر در هفته گذشته، متوجه صداي شليك گلوله شدند و سراسيمه از خانه‌ها بيرون ريختند. در جلوي خانه همهمه به پا بود و صداي شيون و زاري وجود يك حادثه را تأييد مي‌كرد. صداي شليك گلوله جرأت نزديك شدن همه را به داخل خانه گرفته بود و همه منتظر بودند تا يكي از اعضاي خانواده به بيرون بيايد. اين انتظار خيلي طول نكشيد و فرار مردي هراسان از داخل خانه باعث شد تا جمعيت نگران، براي سركشي به داخل خانه بروند. سفره خونين غذا، جسد بي‌جان تازه داماد و شيون و زاري جنايتي شوم را به تصوير كشيده بود و اجازه دخالت كسي به ماجرا را نمي‌داد.

با گزارش مردم به پليس، در كمترين زمان تيمي از اداره جنايي به همراه بازپرس ويژه قتل در صحنه حاضر شدند و بعد از پراكنده كردن جمعيت، محل جنايت را به دقت تحت بررسي قرار دادند. برادر قرباني اين جنايت كه بالاي جسد در شوك فرو رفته بود، تحت بازجويي قرار گرفت و ادعا كرد، امين قرباني كينه قديمي شده كه در خانواده همسرش به وجود آمده بود و با پادرمياني ريش سفيدان محل، به ظاهر برطرف شده بود.

برادر امين به كارآگاهان گفت: برادرم كه فكر مي‌كرد اختلافات از خيلي وقت پيش تمام شده، از من خواست تا براي ديدن نامزدش به خانه آنها برويم. با ورود ما به خانه خيلي زود سفره ناهار انداخته شد و ما غافل از كينه برادر زن امين، با روي باز مهمان خانواده آنها شديم اما قاتل در يك لحظه از فرصت استفاده كرد و با آوردن تفنگ، سر برادر 24 ساله‌ام را هدف گرفت و من زماني به خود آمدم كه امين غرق در خون روي سفره افتاده بود. با مطرح شدن اين ادعا، ساير افراد حاضر در خانه هم تحت بازجويي قرار گرفتند و در حالي كه راهي براي انكار جنايت پسر خانواده نداشتند، گفتند كه از تصميم وي به‌طور كامل بي‌اطلاع بوده‌اند.

جسد داماد 24 ساله بعد از بررسي صحنه به پزشكي قانوني منتقل شد و با گذشت چند روز، تيم جنايي در پي يافتن سرنخي از محل اختفاي عامل اين جنايت فاميلي است.



تاریخ انتشار : 7 آذر 1391, 15:29



» اخبار مرتبط:

  • دايي؛ 2 خواهرزاده‌اش را كشت
  • شليك مرگبار به پسر قهر كرده از خانه پدر
  • زن زنده زنده در پرايد سوخت
  • مرگ يك مرد در شليك پليس
  • باجناق را كشتند تا رابطه پنهاني را مخفي نگه دارند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟