مشروح اخبار


» افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۹۰ پروژه کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت ،۲۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد، ۲۵۳ پروژه عمرانی و ۳۷ پروژه اقتصادی است.

 

به گزارش خبرنگار راک نیوز  از یاسوج، حسین کلانتری درنشست خبری با رسانه ها با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 250 پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا و احداث است، گفت: این تعداد پروژه به لحاظ آماری، مطلوب است؛ اما باید تلاش شود تا با جذب اعتبارات هر چه زودتر به بهره‌برداری برسند. وی تصریح کرد: از 253 پروژه عمرانی که در هفته دولت در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، 222 مورد افتتاحی و 31 مورد کلنگ‌زنی است.
کلانتری عنوان کرد: از 37 پروژه اقتصادی نیز 31 مورد بهره‌برداری و 6 پروژه عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.
وی، میزان اعتبار هزینه‌شده برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌ رسند را حدود 600 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بر اساس محاسبات دستگاه‌‌ها، با بهره‌برداری این پروژه‌ها حدود 3 هزار و 66 شغل در سراسر استان ایجاد می‌شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امسال از ردیف‌های اعتباری مختلف شامل استانی، توازن منطقه‌ای، نفت و متمرکز ملی حدود یک هزار و 350 میلیارد تومان مصوب شد که امیدواریم با این اعتبارات بخش عمده‌ای از پروژه‌ها تکمیل شود.
کلانتری با اشاره به روند کند اجرای بعضی پروژه ها، مثل پروژه پاتاوه-دهدشت و برخی سدهای استان، بیان کرد: امید است با حمایت مسئولان کشوری بتوانیم به روند اجرای این پروژه‌ها سرعت ببخشیم.
وی با اعلام این خبر که مقامات کشوری از این هفته به تدریج وارد استان می‌شوند، افزود: با تلاش مسئولان، رهآورد این سفرها می‌تواند فراهم آرودن زمینه، برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و تزریق اعتبارات باشد.



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1398, 16:29



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ زنی 43پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه خبر داد
  • چاروسا تنها بخش بدون افتتاح پروژه در دهه فجر
  • 63 پروژه عمرانی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • 320 پروژه عمران شهری و روستایی در سطح استان در دست اقدام است/عملیات اجرایی سد تنگ سرخ آغاز شد
  • 36 پروژه در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟