مشروح اخبار


» توفان و مرگ جوان بوشهري بر اثر رعد و برق



 

توفان شدید همراه با رعد و برق موجب مرگ یک جوان در بوشهر شد.
به گفته معاون امور عمرانی استانداری بوشهر جوان 26 ساله ای در بوستان شغاب درکنار یک ترانس برق دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر هم بر اثر توفان مجروح شدند.
آقای رستمی افزود : چند قایق صیادی هم که بدون سرنشین در یکی از اسکله های بندر بوشهر پهلو گرفته بودند به علت توفان از اسکله جدا شده و زیر آب رفتند و یک موتور لنج بدون سرنشین در بندر دلوار در دریا غرق شد.
وی با اشاره به اینکه خطوط انتقال برق ، شناورها ، تاسیسات و زیر ساخت های شهری بیشترین خسارت را از توفان دیده اند میزان خسارت توفان را 100 میلیارد ریال عنوان کرد.
آقای رستمی اضافه کرد : برق شهر گناوه و برخی محلات بوشهر هم تا ساعاتی از شب گذشته قطع بود که با تلاش متخصصان وصل شد.
همچنین مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر نیز گفت : پرواز ساعت 18 و 30 دقیقه عصر روز گذشته تهران - بوشهر هم به علت شرایط بد آب و هوایی ، رعد و برق ، باران و ابر درآسمان استان های بوشهر و فارس در نیمه راه ، نزدیک شهر یاسوج ناچار به بازگشت به تهران شد.
آقای ماحوزی افزود : پرواز ساعت 20 و 50 دقیقه شب گذشته هم به علت شرایط نامساعد جوی لغو شد و با تلاش ها و پیگیری های انجام شده صبح امروز هواپیمای 747 ، مسافران هر دو پرواز را به بوشهر منتقل کرد.
به گزارش اداره کل هواشناسی استان توفان شدید با سرعت 80 کیلومتر در ساعت همراه با رعد و برق ، بارش 15 میلیمتری باران در آبپخش و بندر ریگ را در پی داشت.
بر اساس این گزارش احتمال بارش های رگباری تا دو روز آینده در استان وجود دارد.



تاریخ انتشار : 30 مهر 1391, 09:53



» اخبار مرتبط:

  • توفان و مرگ جوان بوشهري بر اثر رعد و برق
  • نقص فنی در هواپیمای بوشهر- تهران/زمین گیر شدن هواپیما در..
  • مرگ یک زن بر اثر صاعقه/عصرامروز رخ داد
  • باران پرواز یاسوج-تهران را متوقف کرد و مدارس بوشهر را تعطیل
  • رعد و برق ‌60 بزغاله ‌را کشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟