مشروح اخبار


» توفان و مرگ جوان بوشهري بر اثر رعد و برق



توفان شدید همراه با رعد و برق موجب مرگ یک جوان در بوشهر شد.چند قایق صیادی هم که بدون سرنشین در یکی از اسکله های بندر بوشهر پهلو گرفته بودند به علت توفان از اسکله جدا شده و زیر آب رفتند و یک موتور لنج بدون سرنشین در بندر دلوار در دریا غرق شد. وی با اشاره به اینکه خطوط انتقال برق ، شناورها ...

راک نیوز : توفان شدید همراه با رعد و برق موجب مرگ یک جوان در بوشهر شد.
به گفته معاون امور عمرانی استانداری بوشهر جوان 26 ساله ای در بوستان شغاب درکنار یک ترانس برق دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر هم بر اثر توفان مجروح شدند.
آقای رستمی افزود : چند قایق صیادی هم که بدون سرنشین در یکی از اسکله های بندر بوشهر پهلو گرفته بودند به علت توفان از اسکله جدا شده و زیر آب رفتند و یک موتور لنج بدون سرنشین در بندر دلوار در دریا غرق شد.
وی با اشاره به اینکه خطوط انتقال برق ، شناورها ، تاسیسات و زیر ساخت های شهری بیشترین خسارت را از توفان دیده اند میزان خسارت توفان را 100 میلیارد ریال عنوان کرد.
آقای رستمی اضافه کرد : برق شهر گناوه و برخی محلات بوشهر هم تا ساعاتی از شب گذشته قطع بود که با تلاش متخصصان وصل شد.
همچنین مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر نیز گفت : پرواز ساعت 18 و 30 دقیقه عصر روز گذشته تهران - بوشهر هم به علت شرایط بد آب و هوایی ، رعد و برق ، باران و ابر درآسمان استان های بوشهر و فارس در نیمه راه ، نزدیک شهر یاسوج ناچار به بازگشت به تهران شد.
آقای ماحوزی افزود : پرواز ساعت 20 و 50 دقیقه شب گذشته هم به علت شرایط نامساعد جوی لغو شد و با تلاش ها و پیگیری های انجام شده صبح امروز هواپیمای 747 ، مسافران هر دو پرواز را به بوشهر منتقل کرد.
به گزارش اداره کل هواشناسی استان توفان شدید با سرعت 80 کیلومتر در ساعت همراه با رعد و برق ، بارش 15 میلیمتری باران در آبپخش و بندر ریگ را در پی داشت.
بر اساس این گزارش احتمال بارش های رگباری تا دو روز آینده در استان وجود دارد.



تاریخ انتشار : 30 مهر 1391, 09:57



» اخبار مرتبط:

  • توفان و مرگ جوان بوشهري بر اثر رعد و برق
  • نقص فنی در هواپیمای بوشهر- تهران/زمین گیر شدن هواپیما در..
  • باران پرواز یاسوج-تهران را متوقف کرد و مدارس بوشهر را تعطیل
  • اعتراض مسافران پرواز تهران بوشهر در فرودگاه
  • برای اولین بار؛ پرواز بوشهر - بندرعباس برقرار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟