مشروح اخبار


» از خانه تا کانکس



بر اساس اخباري که طي هفته‌هاي اخير از سوي بعضي از مسئولان زحمتکش ارائه شده و به شدت تبليغ و به آن افتخار مي‌شد، خانه‌هاي زلزله زدگان آذربايجان اهر و ورزقان ساخته شده و به آنهاتحويل داده شده و آنها زندگي خوب و خوشي را در خانه‌هاي تازه شروع کرده‌اند‌. واقعا اين خبر خوشحال‌کننده بود‌، اما ... بر اساس آنچه به تازگي رئيس شوراي شهر ورزقان اعلام کرده‌، طبق تصميمات اتخاذ شده، به جاي واگذاري وام دو ميليوني بلاعوض، به مردم زلزله زده کانکس داده مي‌شود! يعني رويم به ديوار، شرمنده اخلاق ورزشکاري همه هموطنان، نه تنها خانه‌اي به بعضي زلزله زدگان داده نشده بلکه وام بلاعوض هم پرداخت نشده و داستان به دادن کانکس رسيده است !

با اين حال بايد گفت که حتي دادن کانکس هم خبر خوش و خوبي است و بايد اميدوار باشيم که کانکس کم نيايد و نهايتا اعلام نشود که کانکس نداريم و همان چادرهايي که داده شده کفايت مي‌کند !

اگر چنين نشود و کانکس‌ها تحويل داده شود، بايد از مسوولان به شدت تقدير و تشکر شود، به چند دليل :

1- اگر اين بار ديگر قضيه به خير و خوشي تمام شود و کانکس‌ها تحويل داده شود، زلزله زدگان آذربايجاني با زلزله زدگان بم مساوي شده اند و خوشبختانه در اين زمينه هم عدالت به درستي رعايت شده است ! آفرين به مسئولاني که از برقراري عدالت در هيچ زمينه اي غفلت نمي‌کنند!

2- کانکس هر بدي داشته باشد، اين خوبي را دارد که با هيچ زلزله اي خراب نمي‌شود، مگر اينکه کانکس‌ها ويژه باشد! به اين ترتيب با دادن کانکس به زلزله زدگان مسئولان مي‌توانند به درستي ادعا کنند که خانه‌هاي جديد، ضدزلزله است و تبليغات مفصلي در اين خصوص راه بيندازند!

3- قيمت مسکن و اجاره مسکن بالا رفته و ممکن است ظرف يکي دو سال آينده، کانکس نشيني براي خيلي از مردم پيش بيايد . با اين حساب زلزله‌زدگان طلايه داران اين کار هستند و بايد بابت اين پيشکسوتي به خود ببالند و از مسئولان تشکر کنند که چنين افتخاري را برايشان آفريده است!

محمدحسين روانبخش




تاریخ انتشار : 2 آبان 1391, 04:46



» اخبار مرتبط:

  • بارش برف در مناطق زلزله زده و تعطيلي مدارس ورزقان
  • پايان وعده 2 ماهه معاون رئيس جمهور/فقط 586 چهارديواري ساده ساخته شد
  • منطقه زلزله زده ورزقان؛ 51 نفر مصدوم شدند
  • اگر امشب امدادرساني صورت نگيرد، آسيب‌ديدگان تلف خواهند شد
  • تراكتوري‌ها براي همدردي با زلزله زدگان ورزقان لخت شدند!+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟