مشروح اخبار


» مطالبات پرستاران به زودی پرداخت می شود/ جذب اعتبار 74 میلیارد و 800 میلیون تومانی برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج



رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از پرداخت مطالبات پرستاران طی روزهای آینده خبرداد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ جلسه ای برای پیگری مطالبات با دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تشکیل و دستور پرداخت مطالبات پرستاران طی روزهای آینده صادر گردید.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: طی سفری که روزهای گذشته به همراه معاون توسعه دانشگاه به تهران داشتیم موفق به جذب اعتباری بالغ بر 74 میلیارد و 800 میلیون تومان شدیم که پرداخت مطالبات در اولویت ماست و همچنین مبلغ 62 میلیارد و 500 میلیون تومان درآمد ماه های گذشته دانشگاه تا فردا به حساب دانشگاه واریز می گردد.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه تا خرداد ماه سال جاری، بالغ بر 140 میلیارد تومان از بیمه ها نیز طلب داریم، تاکید کرد: طبق محاسبات صورت گرفته مبلغ کارانه پزشکان و پرستاران ماهانه 23 میلیارد تومان، اضافه کار، ماموریت و ... ماهانه بالغ بر 18 میلیارد تومان می باشد.



دکتر سعید جاودان سیرت دراین نشست نیز در خصوص مطالبات پرستاران اظهار داشت: پرداخت نشدن مطالبات به چند عامل از جمله عدم واریز درآمد دانشگاه به حساب های دانشگاه ،عدم تخصیص بودجه از طرف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بستگی داشته که این مهم با پیگیری های صورت گرفته حل و فصل گردیده و بخشی از مطالبات پرسنلی طی این هفته پرداخت خواهد شد.



وی ابراز داشت: برای فوق العاده خاص نیز که از یکم خرداد ماه سال جاری بر اساس محاسبات احکام باید پرداخت گردد که مبلغ 14 میلیارد و 500 تومان به دانشگاه پرداخت شده است.



دکتر جاودان سیرت با بیان اینکه مطالبه گری با رعایت ضوابط و قوانین حق طبیعی صنف پرستاری است، یادآور شد: انتظار می رود پرستاران عزیز با رعایت قانون و تمکین به موازین قانونی پیگیر مطالبات خود بوده و از مراقبت مطلوب بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی غافل نگردند .



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : ما در قبال پیگیری مسائل و موارد زیر مجموعه حوزه سلامت موظف بوده و قطعا با پیگیری همراه با گفت و گو با جامعه پرستاری ضمن درخواست رعایت اخلاق حرفه ای در امورات محوله بسیاری از مشکلات حل و فصل می گردند .



تاریخ انتشار : امروز, 17:50



» اخبار مرتبط:

  • اقدام بی سابقه در دانشگاه علوم پزشکی استان؛ ورود ناوگان جدید به ارزش حدود ۴۸ میلیارد تومان به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • یک خبر جدید از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • رییس دانشگاه خبر داد: دمیدن روحی تازه در کالبد سیستم بهداشت و درمان استان / پرداخت ۲۰۰ میلیارد بدهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  • با رایزنی تاجگردون و جهت مقابله با بیماری کرونا ؛کمک70میلیاردی به دانشگاه علوم پزشکی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟