مشروح اخبار


» فرمانده کل سپاه پاسداران از محور پاتاوه-دهدشت بازدید کرد/تصویر



سردار سرلشگر حسین سلامی پیش از ظهر امروز از محور پاتاوه-دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.


به گزارش راک نیوز، سردار سرلشگر حسین سلامی پیش از ظهر امروز به همراه سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء و سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از محور پاتاوه-دهدشت بازدید کردند.

محور ملی پاتاوه-دهدشت از پروژه‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سفر مقام معظم رهبری به استان مصوب شد و در حال حاضر به همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال احداث است.

همچنین به همت قرارگاه خاتم بسیاری از پروژه‌های بزرگ این استان در حال احداث هستند که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد دارند.

سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه ملی پاتاوه-دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری می‌باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را  بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده، دانست و عنوان کرد: از پروژه پاتاوه به دهدشت، بازدید از خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.

وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه 83 درصد است.

سردار سلامی به افتتاح یک هزار و 125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.



تاریخ انتشار : 2 آبان 1398, 08:50



» اخبار مرتبط:

  • پيشرفت 56 درصدي جاده ملي پاتاوه به دهدشت
  • در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم مطرح شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد+عکس
  • محور پاتاوه – دهدشت جاده آرزوها یا وعده های توخالی /اختلاف نظر عجیب سردارهاشمی با مدیرکل راه وشهرسازی.
  • محور ملی ارتباطی پاتاوه ـ دهدشت 68 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟